Sayfalar

13 Aralık 2011 Salı

MANGO ALIŞVERİŞİM

Günler öncesinden de bu indirimi twitterdan duyurduğum ve bugün itibariyle indirime giren Mango'dan geçtiğimiz Cuma İzmir'e gidişimde gözüme bu anorak ve pantolonu kestirmiştim.Orda bedenini deneyip,işte bu indirime şansımı bıraktım:-))

Sabah oğlanı okula gönderdikten sonra hemen online shopping sayfalarına girip bunları sipariş ettim. Ayakkabıyı Cuma günü zaten almıştım.Ordan bana küçük bir Mango öpücüğü gelmiş oldu:-) Amaannn ne yapayım o kadar olsun, yeter ki sağlık olsun bir de ona üzülecek halim yok yani.


13 yorum:

  1. Hepsi birbirinden guzel ve kullanisli Papisim,gule gule kullan guzel arkadasim benim, opuyorum coookkk!!

    YanıtlaSil
  2. Hepsi guzel ama ozellikle pantalona bayildimmm !! Gule gule kullan canim benim ;)

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkür ederim Serapcım ve Pelincim.Daha iyileri sizin olsun her zaman.

    YanıtlaSil
  4. harika şeyler almışsın internetten alındığını bilmiyordum güle güle kullan papişim yakışır sana:)

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. @Reçelim, alınıyor tabii.Aşkolsun, sen Papişe sorcaksın:-)) Bunun bir altındaki postu dikkatli oku ve verdiğim linklere tıkla bak neler oluyor:-)) Teşekkür ederim bu arada.

    YanıtlaSil
  6. canıımmm herbir parça harikaaaa :)eminim harika kombinler yapacaksıınn :)

    bu aradaaa çekilişim vaaarrr:)
    pırlanta kolye ister misinizzzz :))

    http://fashionozge.blogspot.com/2011/12/pirlanta-kolye-hediyem-size1yasinda.html

    YanıtlaSil
  7. @fashionözge, Özge'cim çok tşk.ederim.Daha iyileri sizin olsun.Çekiliş mi dedin:-)) Hımmm, bakalım şansımızı deneyelim hemen o halde:-)

    YanıtlaSil
  8. tatlım pant. süper kombinini bekliyorummm bu arada burs ile ilgili mail atmıştım aldın mı?

    YanıtlaSil
  9. Gerçekten hepsi bir birinde güzel zevkle seçilmiş parçalar:) Kota bayıldım mağazasında göremedim. Kaban ise çok güzel eminim sıcacık tutacaktır. İyi günlerde giy canım:))

    YanıtlaSil
  10. @Sed, çok tşk.ederim.O mail senden miydi yahu? Tekrar bakıp cevabımı yazıcam.

    @Ayça, çok tşk.ederim.Mağazada indirim öncesi vardı ben denemiştim orda, sonra indirimin başladığı sabah erken saatlerde online shopping sf.da da görünce hemen sepete atıp, siparişi verdim artık tükenmiş sayfada tabii.

    YanıtlaSil
  11. yaaa bu ayakkabılardan bende istiyorduuum ama mağazada göremedim:(( pantolonun rengi ise muhteşem güle güle giy canım:)

    YanıtlaSil
  12. çok saol, yarın tekrar gidicem mangoya umarım bulurum

    YanıtlaSil
  13. canımmmm hepsi harika güle güle giy :) o ayakkabıyı bende istiyorum alcam yakında :)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...