Sayfalar

4 Aralık 2011 Pazar

Her hali başka güzel "EVA LONGORIA"

Desperate Housewives dizisiyle kendisine hayran kaldığım, ufacık olup da bir o kadar güzel bulduğum Eva Longoria'da Hollywood'daki starlar arasında en beğendiğim güzelliklerden biridir.

Yabancılar arasında Charlize Theron, Jennifer Aniston, Meg Ryan, Julia Roberts, Uma Thurman, Gwyneth Paltrow ve Eva Longoria benim gözde starlarımdır.

Bir insan evladı her haliyle mi bu kadar alımlı, güzel ve dişi olabilir be kardeşim? Buyrun Eva'nın fotoğraflarından yaptığım kolajlara bakmaya:











4 yorum:

  1. Bende bu kadini cok begeniyorummm.saclari teni minyon hali cok hosuma gidiyo.gercekten her hali baska guzel:)

    http://zeysfashionroom.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. çok severim eva'yı :)
    özellikle skinny'leri ve minileri yakıştırıyorum ben ona, minyon olduğu için bol giysilerle hoş olmuyor..

    YanıtlaSil
  3. ben de çok seviyorum bu minyatür hatunu.onu da kocası aldattı ya,kendime daha yakın buluyorum o yüzden:)))

    YanıtlaSil
  4. bende cok severim ♥ cok tatlı hos giyiniyor

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...