Sayfalar

29 Aralık 2011 Perşembe

LUXYBOX

Luxybox bizi unutmamış ve çok güzel bir jest yaparak bu pembe, şeker kutuyu bana hediye yollamış.Bu nazik hareketlerinden dolayı kendilerini kutlarım.Dikkatimi çeken diğer bir unsur ise hediye olarak gönderdiği her ürünün açıklamasının, içeriğinin ve fiyatının olduğu bir kartı da içine ayrıca koymaları şeffaf stratejilerinin olduğunun bir göstergesi olarak algılanmaktadır. Ayrıca kutuyu açtığımda mis gibi bir koku yayıldı.Ne kadar özenle düşünülmüş detaylar, hatta içindeki inci tanecikleri de ayrı bir güzellik.






Çok teşekkür ederim LUXYBOX. Bol kazançlı ve uğurlu satışlarınızın olması dileğiyle.



EĞER LUXYBOX'a üye olmak isterseniz benim referans kodumla yani BURAYA DİREK TIKLAYARAK da üye girişi yapabilir, her alışverişinizde puanlar kazanabilirsiniz.

Luxybox ile daha fazla bilgi almak ve ürünlerini ve fiyatlarını görmek için sizi BURAYA alalım.

6 yorum:

  1. :) güle güle kullan

    YanıtlaSil
  2. hepsi çok harika papiş bayıldım valla ben geç kaldım üyeliğe bu senelik kaybettim belki sonradan gelir ama güle güle kullan canımm iyi sağlıklı mutlu günlerde:))

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Ne guzel bir jest cidden, cicilerini gule gule kullan canim. Hediye paketi acmanin zevki bir baska, hele de beklenmedik bir paketi : ) Sana saglikli, huzurlu, sevgi dolu bir 2012 diliyorum canim : )

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel ürünler hepsi, güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  5. @Nalan, çok tşk.ederim canım.

    @Reçelim, canım çok sağol.Umarım sana da gelir.

    @Aylin'cim güzel dileklerin eçok tşk.ederim.Ben de sana sağlık, huzur ve bereket dolu güzel bir yıl dilerim. Evet gerçekten de beklenmedik anda beklenmedik yerden gelen hediyenin keyfi anlatılamaz, tarif edilemez:-))

    YanıtlaSil
  6. bir cok blogerciler kutularini gösterdi ve ben cok sevdim türkiyedeki bu luxy boxlari.

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...