Sayfalar

13 Aralık 2011 Salı

MANGO İNDİRİMİ BAŞLADI







Zaten bilen biliyordur ama bilmeyenler de bizim vesilemizle öğrensin:-)  MANGO'da bugünden itibaren %50'ye varan indirim başlamış bulunmakta.

Bulunduğunuz şehirde Mango yoksa BURDAN online sitelerine girip, alışverişinizi bir tıkla dilediğiniz gibi yapabilirsiniz.Ben Mango online shopping'i çok tercih ettim, aldığım hiçbir şeyde de şimdiye kadar sıkıntı yaşamadım.Hepsi üzerime tam oldu.Tavsiye ederim.Zaten olmadığı durumlarda da iade veya değiştirme hakkınız var.

O zaman ne yapıyoruz büyükşehirdeki arkadaşlar en yakın Mango'ya gidiyor beğendiklerini kaçırmadan alıyor, yakınında Mango olmayanlar da yukarıda link verdiğim Mango adresine tıklayıp online alışverişlerini yapıyorlar:-)) Herkese mutlu, güzel alışverişler dilerim.

6 yorum:

  1. seninde dediğin gibi iş çıkışı Mango'ya hücum:))

    YanıtlaSil
  2. amanın haydi hayırlı olsun bol alışverişler dilerim herkese:)

    YanıtlaSil
  3. ben ilk senden duydum hayatım ve bu sabah saat 10'da gidip talan ettim! :))
    öpüyorum çok..

    YanıtlaSil
  4. @Pinky Fashion, aynen canım naptın hatta iş çıkışı şu an oldu bile gittin mi:-))

    @Reçelim, tşk.ler.Herkese iyi a-v'ler:-))

    @WAS, Ahsen'cim faydam mı oldu zararım mı oldu bu duyuruyla bilemedim ama aldıklarını güzel günlerde kullan.Post beklerim senden:-)

    YanıtlaSil
  5. online alışveriş çok yapıyorum ama mangonun sitesinden hiç yapmadım açıkçası tereddüt ediyorum acaba sorun olurmu arkadaşlar ya??

    YanıtlaSil
  6. @Adsız, ben de netten epeyce alışveriş yaparım. Mango'dan da bugün 4.kez online alışverişimi yaptım.Hiçbir sorun yaşamadım şimdiye kadar.Her aldığım üzerime oldu.Zaten sorun olursa da hemen iade edebiliyorsun.Sayfanın İade ve satış koşulları bölümünü okumanı tavsiye ederim.Yeni postuma da bakabilirsin:)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...