Sayfalar

19 Aralık 2011 Pazartesi

ALTIN DETAYLARDA GÜZELDİR( GOLD INSPIRATION)

Bu sezon sim, payet,dore ve lame detaylar her yerde karşımızda ve bu parıltılara en çok da yılbaşında ihtiyaç duyacağız. İsterseniz baştan sona pırıltılı olabilir veya kıyafetinizi sadece aksesuarlarla hareketlendirebilirsiniz. Kimimiz bir kolyeyle, kimimiz payetli bir etekle, altın rengi bir clutch veya pabuçla yada tek başına dore bir pantolonla.

Ben doreyi en çok siyahla seviyorum.Siz nasıl kullanmayı tercih ederdiniz?

You know many brands used glitter,shimmer, sequin on their collections at this season.We especially need those at the new year party. If you'd like you can use those details on every part of your combination or only the special accessories which could be a necklace, a clutch,a gold detailed belt or only a skirt however you prefer.


I love gold with black.I'm wondering how would you like to use?

PANTOLON(TROUSER): BALMAIN



BİLEKLİK(CUFF) : YSL 

ETEK ve AYAKKABI (SKIRT & SHOES): MANGO 

ETEK (SKIRT): MANGO 

GUCCI BİLEKLİK(CUFF)


CEKET(JACKET): MANGO, SHOE: JIMMY CHOO

RUJ(LIPSTICK):GUERLAIN, KOLYE (NECKLACE):MANGO (I TRIED THIS NECKLACE @MANGO.IT HAS A GREAT LOOK:-))

6 yorum:

  1. Ben de altini siyahla cok seviyorum ama pembe ve mora da yakisir, beyaza da, camel a da, koyu yesil e de, aslinda bu liste daha cok uzar. Altin ve tek renk yada en fazla altinla iki renk kullandinmi olur bu is : ) DG nin o parfumunu alicam bir sonraki duty free ziyaretimde : ) sectigin aksesuarlar da cok hos.

    YanıtlaSil
  2. ben de senin gibiyim canım.siyahla daha bir patlıyor renk.

    YanıtlaSil
  3. merhabalar,
    bende bloğumda bi hediye veriyorum, etkilenmiş olmalıyım ki rüyamda sizinle yazışıyorum :)))
    bana diyorsunuz kii, bu renkler, kombinlemen hiç olmamış, bu etek benim olsa ben onu öyle bir kombinlerimkii şaşırırsın diorsunuz :))
    bende benim amacım da bu zaten, hediye edip alternatif kombin önerileri diyorum, sabah kalkınca bayaa güldüm...
    bloğa daha önce geldim mi gelmedim mi hatırlamıyorum ama hergün düzenli girdiğim bloggerlerı değil de sizi gördüm çok ilginç :)))

    sevgiler öpüyorum...

    YanıtlaSil
  4. mangonun eteğine bayıldımm...çok hoşş:) aradaki siyah şeritler renkleri ortaya mükemmel çıkarmış..

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. hepsi birbirinden güzel bunların, ayakkabılarımız da gözümden kaçmadı tabii :)
    ben de siyah ve altını beraber kullanmayı çok seviyorum..

    YanıtlaSil
  6. en guzel siyahla oluyor ancak beyaz ile de super kombin bence

    http://stylishtimes.blogspot.com

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...