Sayfalar

16 Aralık 2011 Cuma

%50 NET " İPEKYOL" İNDİRİMİ



İpekyol ve Twist geçtiğimiz haftalarda %30 indirime girmişti.Aradan 15 gün bile geçmeden bugün itibariyle(16 Aralık 2011) tüm ürünlerde %50 net İNDİRİME girmiş bulunuyor. Beğendiğiniz parçalar varsa ve kaldıysa indirimden almak için buyrun İpekyol mağazalarına ve varın alışverişin keyfine doyasıya.

Koleksiyonun meşhur camel rengi kürk detaylı kabanını ve daha önce altın rengini aldığım pullu trikonun siyahını da bugün %50 indirimle almanın mutluluğunu size tarif etmeme gerek bile yok sanırım.Benim gibi alışverişi seven takipçilerim, blogger arkadaşlarım zaten beni en iyi anlayacak olanlar:-)) Bu arada bu marka biliyorsunuz 1v1y.com'da da satışta ancak ben net %50 indirimi görmedim.Ordan alışveriş yapmadan önce imkanınız varsa mağazalarına gidin derim.Keyifli hafta sonları dilerim.

4 yorum:

  1. yaşasın indirimler bugün bende indirimde 109 tl ye süper bir elbisesini aldım twistin:))

    YanıtlaSil
  2. Ahhh simdi Istanbul'da olmak vardi : ) Burada indirimler noelden sonra yavas yavas baslar, orada ne guzel herkes yilbasi kuyafetini ve hediyelerini daha hesapliya alabiliyor : ) Iyi alisverisler canim ve guzel bir haftasonu diliyorum : )

    YanıtlaSil
  3. HEmen cevap yazdığın için çok teşekkür ederim canım. Harika haber, ben kaç yere baktım indirim yok dediler deri ve kürkte, yarın ilk işim Soykara'yı aramak olacak, internetten telefonunu buldum, bir de beden bulursam harika olacak:)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...