Sayfalar

20 Aralık 2011 Salı

I THINK I REALLY LOVE "IPEKYOL":)

ÖNCELİKLE "NORAH JONES"AŞIĞI OLARAK BU VİDEO MÜZİK EŞLİĞİNDE   OKUYUN İSTEDİM BEN DE:-) Esin kaynağım WEAR A SMILE'a da teşekkür ederim bu arada.

First of all, since I like Norah Jones' songs too much I would you like to read this post by listenig/watching this video as well.By the way thanks a lot to my inspiration WEAR A SMILE.



İpekyol, daha önceleri de bahsettiğim gibi özellikle iş hayatımda da çok tercih ettiğim markalardan biriydi ve hala da öyle.Tarzıma, çizgime çok yakın şeyleri daha kolay buluyorum ve koleksiyonlarını her zaman çok seviyorum.

Sezon başından beri gözüme kestirdiğim bu kabanı almak için bu kez indirimi beklemeye inat ettim.Sonuçta Allah'a şükür birçoğumuz gibi alternatiflerim olduğu için hemen almakta acele etmedim.İyi ki de etmemişim.
Buradaki bayiide bu kaban yoktu ancak Edremit İpekyol mağazasını arayarak sağ olsunlar benim için getirttiler.

Büyük şehirlerde olsa kesin beden kalmazdı ancak küçük yerlerde yaşayınca bu tür şeyleri bulmak daha kolay oluyor.Artık kış sezonu alışveriş defterini bu kabanla kapatmak adına kendime söz verdim.  Umarım sözümü tutabilirim. Bundan sonrası için yeni sezonu hiçbirşey almadan beklemeyi umut ediyorum:-) Yok yok cidden bu kez kesin hiç birşey almayacağım.
Dipnot: Allah'ım bir de açık havada sizler gibi resimlerimi çekecek kimselerim olsa da size daha kaliteli görseller sunabilsem:-( Kendi kendime ancak bu kadar.Zaten fotoğraf çekmekte de çok zayıfımdır, o da ayrı mesela.Sanırım bir fotoğraf kursuna gitsem fena olmayacak.

As I metioned previously, I mostly prefer IPEKYOL brand during my business life. Its style, collections are more suitable mine.That's why I'm in love with this brand:-))


Anyway, I adored this coat at the beginning of winter season.However I promised myself not buying it and would wait for the especially 50% sale. Luckily I could find my size of it easily and today I got it.Now I'm really in love with my coat. Hereafter I'm not going to buy any more new things.All those shoppings are enough  for the present of the season.Did you like my coat by the way?





17 yorum:

  1. tatlım bu şahane bir kaban, giz'de de görüp çok beğenmiştim zaten :)
    güle güle kullan canım, öpüyorum çok.. :)

    YanıtlaSil
  2. vay vay vay papiş mükemmel bir şey bu fotolarda çok güzel çıkmış bence haksızlık etme kendine:)

    ama bayıldım valla tam kokoş işi zaten kürklere tüylere bayılırım güle güle kullan canikomm renkte harika muckk:)

    sevgiyle kal...

    YanıtlaSil
  3. harikasın bebeğim! <333333

    :)

    YanıtlaSil
  4. @WAS, Ahsencim çok tşk.ederim.İnan indirimde almanın keyfi de pek bir başka.Belki Giz çalışan olarak sezonda daha uygun fiyata almıştır ama bizler de o yok tabii.Giz'de güzel günlerde kullansın.

    @Reçelim, benim motive eden arkadaşım çok tşk.ederim.Bilirsin bu arkadaşın da bayılır ezelinden tüylere, kürklere kokoş olan herşeye:-))

    YanıtlaSil
  5. Papiscim, gule gule kullan, cok yakismis, yine outfit resimleri cekmeye baslaman cok iyi olmus. Ben de Giz de gormustum ilk olarak, cok hosuma gitmisti, ben oraya gelene kadar bitmis olur sanirim : ((

    YanıtlaSil
  6. @Aylin, tşk.ederim canım.Kısmen başladım outfitlere:-)) Sen ne zaman geleceksin? Belli olmaz belki de kalır şansına.1v1y.comdan yurt dışındakiler alışveriş yapamıyor değil mi? Gerçi 1v1y de bu kaban satışta yok:-(( İnşallah istediklerini geldiğinde bulabilirsin.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Ben de iş için İpekyolu günlük giyim için Twist'i çok beğenir, Machka'ya ölür biterim. Bir de beden standartlarına bayılıyorum. 38 bedeni tam Türk tipi 38, bazen bol geldiği bile oluyor ya kalbimi 12'den fethediyor.

    Kaban güzelmiş. Güle güle kullan. Ayrıca bilmiyorum oralarda var mı ama İpekyol'un outleti cennettir.

    YanıtlaSil
  8. aa bu benim almak istediğim kaban! Çok güzel tatlım, bende ilk Giz de gördüm ve koştur koştur mağazaya gittim ama nedense kendime yakıştıramadım! Rengi sanki beni soluk gösterdi. Sen iyi ki almışsın, güle güle kullan.

    öperim
    http://dujufashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  9. I looooooooove it!!!! Really, I do love it...it's perfect! And I'm also a big fan of this brand ;)
    Oh and I'm glad now you're also writing in english and I can check your blog ;) xoxo

    YanıtlaSil
  10. @Alışveriş Danışmanı, çok tşk.ederim.Kesinlikle kalıpları cuk oturuyor.Önceden 38 bedendim ama artık 36 beden tam oluyor Twist&İpekyol da:-)) Burda outletler pek yok maalesef.En yakın Susurluk 3 saatlik yol ben almayayım yani:-))

    @Duju,sana da yakışırdı bence.Boylu poslu kadınsın maşallah.Bence bir daha düşünmelisin ama yine de sen bilirsin tabii.Çok tşk.ederim.

    YanıtlaSil
  11. Haftaya geliyoruz ailecek kismetse, yilbasini orada geciricez seneler sonra, heyecanliyiz : ) 1v1y yi hic denemedim daha. Artik sansima ne kalmissa bakicaz : )

    YanıtlaSil
  12. @My Fashion Tale, Hey Ana! I knew that you would love my coat because of its brand:-)) Thank you very much honey.

    @Aylin, canım o zaman bulursun hiç merak etme.İstanbulda Anadolu yakasında yolun düşerse belki biliyorsundur da Viaport AVM var orda İpekyol outleti de var aklında olsun.

    YanıtlaSil
  13. Harika bir kaban bu canım, güle güle giy. Kürk yakası çıkabiliyor mu acaba? Daha kullanışlı olur o zaman.

    http://denizsaatcioglu.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  14. @deniz saatçioğlu, Sevgili DeniZ çok tşk.ederim.Daha iyileri sizin olsun:) evet kürkü istediğin zaman çıkarabiliyorsun.Küçük düğmelerle iliklenmiş.Sabit olmaması daha da kullanışlı.

    YanıtlaSil
  15. Güzellik çok yakışmış ,sana hersey yakışır

    YanıtlaSil
  16. Güle güle giy canım çok hoş, ben de bugun ındırımda kurk yaka haki bır parka aldım İpekyoldan yanı en favori magazamdan:) Ben de ınat ettim ındırımı bekledım, zor oldu ama magaza magaza gezıp buldum bedenımı :) Bır de derı cektte gozum vardı ama onlarda ındırım yok daha :(

    Ayrıca blogumda çekiliş var, NR 39 ayakkabı hediye ediyorum, beklerim :)

    http://bir-alisveriskoligin-itiraflari.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  17. Sahane!!!! Bayildimmm!!!Gule gule giy canim arkadasim, sana ne yakismazki! Bu kurklu kabanlara bayiliyorum, ama belirli bir vucut ve boy yapisina sahip olmak lazim. Sendeki maken fizigiyle cuk oturmus:)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...