Sayfalar

23 Aralık 2011 Cuma

TIME TUNNEL (ZAMAN TÜNELİ)

Hani son günlerde facebook bizi zaman tüneline sokuyor ya ben de sizi benim zaman tünelinden geçireceğim birkaç dakika.

Ben üniversite yıllarında önce özel bir şirkette sonra da THY'da hosteslik yapmıştım.Hatta THY'da kadrolu uçmuştum sonra asıl yapmak istediklerim için bu mesleği bıraktım. Her neyse, benim hosteslik yıllarından çok sevdiğim arkadaşlarımdan bir tanesi olan Nalan'la çok eğlenceli uçuşlarımız ve yatılarımız olurdu.Naloş'la uçuyorsan gülmekten katılacaksın hatta ona artık yeter n'olur diye yalvaracaksın o derecede neşe katar bulunduğu ortama. Biz bu meslekleri bıraktıktan sonra neden bilemiyorum bir koptuk.Aradan yaklaşık 10 sene geçmiştir birbirimizi görmeyeli ve sesimizi duymayalı.

Ben Nalan'ı facebook'da çok aradım ama bulamadım.Meğer inat etmiş feys meys kullanmayacağım diye.Sonra birgün baskılara dayanamayıp face de hesap açıyor.O arkadaş bu arkadaş, ortak arkadaşlar derken beni buluyor yıllar sonra. Bana bir mesaj! Nasıl seviniyorum, hemen telefonlar çalıyor karşılıklı, uzun görüşmeler, yılların bizden aldıkları ve bize getirdikleri.Didik,didik her detay konuşuluyor. Öyle seviniyorum ki bu neşe bombamı tekrar bulduğuma.Şimdi neredeyse hemen hergün birbirimiz 3 sn.bile olsa telefonla aramazsak çatlıyoruz:-))

Veee son bomba facebook'da blogumun linkleri paylaşıyorum yai Nalan da bunu görüyor ve bana soruyor yoksa sen de mi BLOGGER'sın Papiiiişşşşşş? Ama Nalan benden daha eski blogger.Çok güzel yazılar yazıyor, keyifli, neşeli.Tavsiye ederim. Nalan'dan esintileri okumak için BURAYA TIK TIK LÜTFEN!

Buyrun zaman tünelime:-))


Recently we are facing to a time tunnel when we have a look to some of our friends' profiles at Facebook. Now you will visit my Time Tunnel:-))


Once upon time I was an air hostess at a private airlines and then at Turkish Airlines. Then I gave up my business since I had a different more education plans. During those years I do have a one fo my closest friend whose name is Nalan. She was a very cheerful and amusing person. I was enjoying too much when I wa with her. Anyway after giving up the business we could not see each other. I had gone to United Kingdom.She started to work at a different place then we demerged each other. After 10 years Nalan found me via facebook. 


Now we talk nearly everyday on the phone even at least 3 seconds:-)) She is a blogger as well but unfortunately only writing in Turkish:-( Now let's go to my Time Tunnel then:-)) Enjoy it:-))



5 yorum:

  1. valla varya hiç değişmemişsiin bacım,maşşallahhh :)

    YanıtlaSil
  2. papişşşşşşşşşşim ne güzel günlerdi o ya:) hayatımın en güzel yıllarıydı biliyormusun?

    Ne çok anı var ya, ne kadar eğlenceliydi.Sen , ben ,ebru aysel nüket falan :) iyi ki denk geldik yeniden cancağızım, öptüm en kocamanından...

    YanıtlaSil
  3. Gerşekten değişmemişsin :) Blogumda Marc Jacobs parfüm hediye ediyorum beklerim :)

    YanıtlaSil
  4. ahh ahh ne güzel yıllar insan yıllar sonra karşılaşınca yada konuşunca ne garip hissediyor, gözler dolu dolu oluyor arkadaşlık dostluk çok güzel birşey hele birde anılar varsa tadından yenmiyor kimse dostlarını kaybetmesin..yeni yılda eski dostlar hep birbirini bulması dileğiyle:))

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. İnsan uzun zaman geçip de çok sevdiği bir arkadaşına kavuşunca yaşadığı mutluluk tarif edilemez oluyor :) hele böyle sizin gibi çok şey paylaşmış iki arkadaşsa kavuşanlar… Zaman tünelindeki fotoları ilgiyle inceledim sen o tünelden geçip aynı kalabilmeyi başarmışsın canım, dilerim arkadaşlığını hiç kopmaz bundan sonra, sevgiler :)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...