Sayfalar

22 Aralık 2011 Perşembe

ÇOCUKLAR DUYMASIN 75.BÖLÜM MELTEM'İN KIYAFETLERİ

PINAR ALTUĞ'UN ÇOCUKLAR DUYMASINDAKİ AŞAĞIDAKİ KIYAFETİNİ BİR OKUYUCUM E-POSTA İLE SORMUŞ.

BEN DE ŞANSIMA BULDUM:-) VE SİZİNLE HEM 75. HEM DE 76, 77, 78, 79 VE 80.BÖLÜMLERDEN BAZILARINI TOPLUCA YAYINLIYORUM.

Meltem'in açık kahve üzerine çizgili elbisesi: FOREVER NEW- Bana her ne kadar bu elbisesi Home Store gibi gelse de resmi web sayfasında Forever New yazdığı için ben de bunu belirttim. O zaman bluzun benzerini HOME STORE'da (buraya TIK TIK) bulabilirsiniz. 


 Tüm ayakkabı ve botları:PAPUCCI'dir.(Papucci Nişantaşında bu arada)



Meltem'in siyah bluzu ve pantolonu: STEFANEL (Deri detaylı bu siyah kazakla ilgili daha fazla bilgi için BURAYA tıklayabilirsiniz.)





Meltem Siyah-Beyaz elbise: FOREVER NEW


Meltem'in Kazak: STEFANEL, Pantolon: ZARA

Meltem'in mor bluzu: FOREVER NEW



Meltem'in yeşil elbisesi: STEFANEL

Meltem'in lacivert elbisesi: FOREVER NEW


9 yorum:

  1. her şey iyi hoşta bu pınar altuğ gitgide şişmeye devam ediyor vucuda tamamen dikdörtgen oldu bel falan kalmadı keşke spor ve diyet destekli çabalasa diye düşünüyorum sonuçta dizide sürekli salata yiyen vejeteryan bol bol spor seven sağlıklı vs vs bir bayanı canlandırıyor.

    YanıtlaSil
  2. kıyafetler çok hoş hepsi çok güzel ama nedense ben bu kadının duruşunu bile sevmiyorum aşırı itici geliyor bana o kıyafetlerin içinde başka biri si olmasını tercih ederdim..tabii bu benim görüşümm papişim yoksa Pınarı seven tabikide çok var:)))

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Papiş çok teşekkür ederim sana.İlk baştaki elbiseyi ve ayakkabıların nereden olduğunu benim bir emailim'le bulup yardımcı olmaya çalıştın.İyi ki varsın:)

    YanıtlaSil
  4. @civciv, Sevgili civciv kendisini yakından gören bir arkadaşım ekrandaki gibi kilolu olmadığını söyledi bana.Ne çok zayıf ne de kilolu yani.Ama bizzat görmediğim için birşey diyemicem.

    @reçelim, herkes herkesi sevip beğencek değildir tabii.Saygı duyarız:-))

    @Naz U., Naz yardımcı olduysam ne mutlu bana.En kısa sürede bulur ve alırsın umarım.

    YanıtlaSil
  5. Bu fotoğraflara bakınca forever new aşkım depreşti:)

    YanıtlaSil
  6. Stefanel deri detaylı kazağı çok beğendim canım, yılbaşı elbisemi dün oradan almış birisi olarak forever new’ın kalbimde yeri apayrı zaten :) Meltem’in seçimlerini çok zevkli buldum ;)

    YanıtlaSil
  7. fatma karanfilin bulüzlerini annem çok beğeniyor.hangi marka olduğunu biliyorsanız yazar mısınız?teşekkürler...

    YanıtlaSil
  8. Niye iki kere yayınladınız admin? :) :) :)

    YanıtlaSil
  9. @Adsız, şu an farkettim çünkü iki hafta kadar evvel benim bloggerda sorun vardı.Eski düzenden yeni düzene geçmeye çalışırken ve adaptasyon aşamasında olmuş sanırım. amaannn napiiimm varsın 2 kez yayınlansın ona mı takılacaz şimdi:))

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...