Sayfalar

2 Aralık 2011 Cuma

Yeni Header'ım Nasıl?

Header düzenleme, yapma işlerinde biraz beceriksizim maalesef, pek anlamıyorum.Ama ROCOCOSH blogunun sahibi, şekerler şekeri Seda'cığım sağolsun bana ikidir header yaparak beni çok mutlu ediyor.Kendisi bana yeni yıl hediyesi olarak bu header'ı yapmış,ben çok sevdim.Ellerine, parmacıklarına sağlık Seda'm.

Hiçbir karşılık beklemeden, insanlara yardımcı olmak için çırpınan, tamamen iyi niyetli (ve çok iyi yetiştirilmiş olmasından ötürü de anne ve babasına ayrıcateşekkür ve tebrikler iletiyorum burdan) davranışlar içinde bulunan Sevgili Seda, hayat sana hep güzel şeyler sunsun.İyi ve vicdanlı insanlar hayatında olsun, sağlık, mutluluk ve bereket hep seninle olsun.Ben Rococosh'u blog vasıtasıyla tanıdım, henüz yüzyüze tanışamadık ama o kadar içten ve samimi ki bunu hissedebiliyorsunuz.İyi ki de tanımışım....Ablan sana kurban olsun Rococosh'um:-))

9 yorum:

  1. canım benim yaaaa =) ben seni yerim :) bende hep iyiki tanımışımların başında seni söylüyorum :) daha güzelini de yapıcam söz kocaman öptümmmmmmmm

    YanıtlaSil
  2. sevgili rococosh 'un eline sağlık çok canlı enerjik bir header olmuş. yakışır hülyamaaa :)

    YanıtlaSil
  3. Headerını çooook beğendim, güle güle kullanmı denir bilmiyorum ama çok kıskandım:) bende anlamıyorum böyle şeylerden o yüzden hala bir headerım bile yok:))

    YanıtlaSil
  4. hahah belki suan sacma olabilir ama görünce "aklima kendi alisveris canavarligim geldi" :))kendime benzettim yani :)) ben beyendim


    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  5. evet rococosh çok tatlı biri bnde seviyorum onu en büyük rococosh başka büyük yok heyoooo:)))

    YanıtlaSil
  6. @Rococosh'cum ben de seni öperim.

    @Modavesosyete, Pelincim beğenmene çook sevindim.Özledim be cancaazım:(

    @Pinky Fashion çok tşk.ederim canım sağolasın.Belki Rococosh sana da yapar.Şansını dene bence:-))

    @güzelgül, şekerim hepimizde bir alışveriş deliliği olduğundan dediklerin gayeeett normal :-))

    @Reçelim, Rococosh baldır, elma şekeridir.Kalbi çok iyidir sendne iyi olmasın canım arkadaşım:-) muckk.

    YanıtlaSil
  7. ben de bayılıyorum rococosha,çokkkk şeker:)header da çok süper olmuş ellerine sağlık onun,yerim onu.

    YanıtlaSil
  8. sedammm yaaa candır can:)harika olmuşşş :)

    YanıtlaSil
  9. amanın çok teşekkrü ederim ballarrr =) hepinizi yerim sizin hee !

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...