Sayfalar

26 Kasım 2011 Cumartesi

SKINNY DERİ PANTOLON

Bu aralar deri pantolon ve taytlara takığım biliyorsunuz:) Ben geçen yıl bir tane Derin'den deri görünümlü ama deri olmayan parlak değişik skinny bir pantolon almıştım.Onu çok severek kullanıyorum. Ama bir tane de böyle olsa fena olmaz değil mi? Ahhh! biz kadınlar...

Bu skinny deri pantolonu dün akşam Pınar Altuğ'un canlı yayın konuğu olduğu programda üzerinde gördüm ve çok beğendim.Gerçi ben olsam Pınar Altuğ gibi kombinlemezdim ama çok havalı duruyordu.Öğrenmezsem, bulmazsam çatlardım biliyorsunuz:-)) Hemen twitterdan Sevgili Pınar Altuğ'a twit atıp sorarsın, o da sağolsun valla hemen cevaplamış. Pınar Altuğ'un programdaki görsellerini maalesef bulamadım.Bulsaydım onu da koyacaktım. Skinny pantolon ZARA'danmış.

Her neyse, gel gör ki Ayvalık'da Zara  mara ne gezer:-(( Ama  beni seven arkadaşlarım sağolsun.Bana hemen kago ile gönderebileceklerini söylediler.Siz bir bakın, yakından görün beğenirseniz alır gönderirsin diye görevlendirdim kendisini ( Ayşecim sağol-varol valla Ayşe Kaya arkadaşım.Burdan seni birkez daha sevgiyle selamlıyorum ve öpüyorum)




10 yorum:

  1. güzelmiş canım, ben de çok seviyorum deri taytları pantolonları..:)
    iyi hafta sonları..

    YanıtlaSil
  2. I love these leather pants!

    YanıtlaSil
  3. @Alina, thank you.Basically you did not understand what I wrote however in generally you see what I mean:-))

    @WAS(Ahsen) teşekkür ederim, sana da güzel hafta sonları.

    YanıtlaSil
  4. sana da çok yakışır eminimmm :)ben kırmızı pantalon ve siyah taytı severek kullanıyorum:)

    YanıtlaSil
  5. çok güzel yine papiş ama dediğim gibi ben cesaret edip giyemiyorum bunları birgün gelecek biliyorum :)))

    YanıtlaSil
  6. ayhhhh bu deri tayt deri pantolon tutkusu beni de yakaladı.ben de alacam bi tane ankaraya gider gitmez ya da kardeşime aldıracam:))

    YanıtlaSil
  7. bencede cok güzel, yakisan giyinmeli, sahsen bende kendime yakistiramiyorum : )

    YanıtlaSil
  8. Guzel cidden : ) Pinar ne guzel hemen cevap vermis sana : ) O Zara bluzu da ben kaptim pazar gunu Roma'da, yaninda birkac guzellikle birlikte : )

    YanıtlaSil
  9. görsellerde skinnynin duruşunu çok beğendim. bu sene bende zara'dan deri görünümlü bir skinny aldım ve kesinlikle çok severek kullanıyorum

    YanıtlaSil
  10. Bende de var bebeeem Amsterdam'da soğukta süsünden değil ısınmak için giyenlerdeniz .)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...