Sayfalar

14 Kasım 2011 Pazartesi

ÇOCUKLAR DUYMASIN'DA PINAR ALTUĞ'UN KIYAFETLERİ

Son zamanlarda bir kaç post aldım  "neden Pınar Altuğ'un giydiklerini yazmıyorsunuz?"  diye.Aslınd akendi web sitelerinde zaten kıyafetlerin nerden olduğuna dair bilgiler var ben de genelde internetten , ordan burdan sorarak öğreniyorum.Sanırım benim topluca bilgileri vermem daha kolay geliyor okuyuculara:-))

 Çocuklar Duymasın'ın son bölümlerinde Pınar Altuğ Atacan nerden giyinmiş bir göz atalım.

 ELBİSE: SATEEN

 LEOPAR ELBİSE: DEBENHAMS

Bana göre burda bu leopar elbiseye o düşük takılmış kalın kemer olmamış.Pınar Altuğ'u çok severim ama burda stilinde hala kalın kemerler ve düşük kullanması maalesef çok demode durmuş.Hiç kemer takmayıp siyah opak çorapla daha nefis olurdu aslında.

 ELBİSE: ADİL IŞIK

 ÇİZGİLİ BLUZ: DEBENHAMS

 MOR BLUZ: HUMMEL

BLUZ VE PANTOLON: POLO GARAGE

 BLUZ:DEBENHAMS, PANTOLON: ZARA

KIRMIZI BLUZ: STEFANEL ( Yine burda da bir kalın kemer kullanım hatası var.Olmamış maalesef.O tuniğe o kemer çok gereksiz be Pınar'ım:))

GRİ ATLET VE PANTOLON: POLO GARAGE


ELBİSE: DEBENHAMS veya ADİL IŞIK???? Bilen söylerse çok memnun oluruz:))

8 yorum:

  1. bu kadının tarzını çok beğeniyorum ben

    YanıtlaSil
  2. ben kısa sarı saçları daha çok yakıştırıyorum ona

    YanıtlaSil
  3. Love the post love
    xoxo from spain love
    www.mrolez.com

    YanıtlaSil
  4. son hali hangisi şimdi?? kumral saç çok yakışmış bence..
    kemer konusda söylediklerine sonuna kadar katılıyorum bu arada tatlım..

    YanıtlaSil
  5. Bu kadına kısa sarı dalgalı saç inanılmaz yakışıyor cok hoş bir bayan kıyafetlerine hiç dikkat etmemiştim blogunda gezinirken farkettim. bir postunda da aşkı memnunu kıyafetlerini de kullanabilirsin:)

    http://sonsuzdekorasyon.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. @wear a smile, Ahsencim son hali kumral uzun saçları.Kemeri o tarz ve kalınlıkta kullanmak bi 5-6 yıl geride kaldı di mi?

    @sonsuz dekorasyon, merhaba bloguma hoşgeldin:) Ben her ikisini de yakıştırıyorum Pınar'a. Aşk-ı Memnu çok gerilerde kaldı onun kıyafetlerini başk ablogger arkadaşlar zamanında zaten çok post yaptığı için şimdilik gerek yok diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  7. MErhaba, 28.12.2011 tarıhınde pınar altuğunun giymiş olduğu camel renklı kazagın ne marka ve nerden bulabılcegımı bılen var mı ? yarcımdı olanlara sımdıden cok tesekkur ederım
    ediz

    YanıtlaSil
  8. kemer olayına kesınlıkle katılıyorum kalın kemer kalın beli daha da kalın gösteriyor papişim..inşallah okur da değiştirir bu tarzı :)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...