Sayfalar

10 Kasım 2011 Perşembe

BANA "İNSAN" LAZIM...

Bana , etrafımda "insan gibi insan" lazım.Gerek reel de gerek sanal da.Arkamdan konuşacak, bana fesatlanacak, benimle sidik yarıştıracaklar Allaha yakın bana uzak olsunlar.Ve bu tür güdüleri taşıyan insan evlatlarının da yüreklerine Allah biraz sevgi ve merhamet versin.

Dört şey vardır ki, bunlar insanı, ilmi az bile olsa, Allah indinde de, insanlar arasında da en yüksek dereceye çıkarır. Bunlar:

1- Hilim, (yumuşak huyluluk)
2- Tevazu, (alçak gönüllülük)
3- Cömertlik,
4- Güzel ahlaktır.  Cüneydi Bağdad-i Hz


Siz siz olun hırslarınızın ve ihtiraslarınızın bu duygularınızı köreltmesine izin vermeyin e mi?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...