Sayfalar

15 Kasım 2011 Salı

"LOEFFLER RANDALL" SHOES

Son zamanlarda başlıkta adı geçen markanın ayakkabı modelleri fazlasıyla dikaktimi çekiyor.Çok tarz ve değişik stillerde tasarımları mevcut.

Özellikle bu markayı en çok tercih edenler arasında Luxury Shoppers sahipleri başta geliyor.Açıkçası ben bu markayı ilk onlarla öğrendim.Ama daha birçok yabancı dergi ve bloglarda bu markayı tercih edenler oldukça fazla. Beğendiğim modellerden biri de bu fotoğraftaki ZURI modeli oldu.Fiyatı ise US$-450. Daha fazla LOEFFLER RANDALL pabuçlarını ve fiyatlarını görmek için buraya TIK TIK.









for the visuals thanx to brooklyn blonde

3 yorum:

  1. evet ayakkabilarda ve fiyatlarida güzelmis :D

    http://guzelgulozyigit.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. uuuwww çok beğendim bu ciicleri!

    http://eminenindukkani.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. hiç duymamaıştım ben de,sayende öğrenmiş oldum,güzel görünüyorlar

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...