Sayfalar

17 Kasım 2011 Perşembe

BİR HABERİM VAR!!! AJDA PEKKAN FOR TWIST


Biliyorsunuz, Ajda Pekkan Twist için yeni bir koleksiyon daha oluşturdu. Bu koleksiyondan parçalar benim daha önce 2 kez alışveriş yaptığım 1V1Y.COM sayfasında çok kısa bir süre için satışta olacak.Bu haberle ilgili postuma BURDAN  bakabilirsiniz.

Bu tasarımlara daha avantajlı olarak sahip olmak için bence 1v1y.com'u sık sık takibe alın. Ve yeniliklerden haberdar olmak için pek tabii ki beni de:-))

Bu arada, koleksiyon 16 Kasım tarihinden itibaren Türkiye'de ki tüm TWIST mağazalarında satışa çıktı bile.En beğendiğklerimin resimlerini beğenilerinize sunuyorum:-)





7 yorum:

  1. çok güzel parçalar var cidden :) ama benim buaralar batmamam lazım en iisi hiç bakmamak :DDD

    YanıtlaSil
  2. Ben de bugun tesaduf Twist e girdim ve baktim koleksiyona, gri metal zincir detayli hirka ve parkayi begendim ama sanki ilk koleksiyonda daha fazla guzel parcalar vardi, o koleksiyonu kacidrdim diye cok uzuluyorum o sira hic gelememistim TR ye. Sen aldin mi bu iki koleksiyondan birseyler?

    YanıtlaSil
  3. @Aylin'cim maalesef yaşadığım yer itibariyle TWIST'in kendi şubesi yok.Sadece İpekyol ve Twisti satan bayii var.Dolayısıyle koleksiyonu ne yakından görebildim ne de birşeyler alabildim.Belki 1v1y.com aracılığı ile yakalayabileceğim birşeyler çıkabilir.

    YanıtlaSil
  4. canım sen giz'in yeni postunu bekle ;)

    YanıtlaSil
  5. 1v1y.com iyi başladı bu işe.özellikle kotonun mallarını satması benim için bulunmaz nimet:)

    YanıtlaSil
  6. Çok başarılı bir Ajda koleksiyonu olmuş,değil mi? ben de bayıldım :)

    YanıtlaSil
  7. koleksiyonu haberlerde gördüm, sunan bayanın sırtında benim ortaokul dönemlerimde giydiğim kare yaka tüylenmiş bir hırka vardı, ajda sana bir el atsın dedim ve ev halkı kahkahalara boğuldu, meğer ne zaman çatlayacağımı bekliyoorlarmış :)))

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...