Sayfalar

23 Kasım 2011 Çarşamba

DERİ PANTOLONLAR

Son yıllarda kürkler gibi deri de oldukça revaçta. Birçok ünlü markaların koleksiyonlarında yer alan deri pantolon ve taytlarla, ister abiye ister casual kombinler yaparak stilinizle fark yaratabilirsiniz.


Oldukça seksi ve dikkat çekici gösteren bu pantolonları bakın ünlüler nasıl giymeyi tercih etmiş.

Recently leather pants are very popular like furs.You can easily find your style of leather pants on the famous brands' collections and  you can have a different,  chic, stylish and casual looks with your outfits.

Let's have a look how the famous stars prefer to wear those leather pants.



Her zaman, birçoğumuz gibi, stiline ve kendisine hayran olduğum Victoria Beckham bu deri pantolonlarla çok çekici görünüyor.



Ali Larter ise oldukça casual ama stil sahibi görünüyor.

 
Bu görseli Asos.com'dan buldum.

 




Sharon Stone'un omzuna aldığı kürk bolerosundan dolayı eski bir fotoğrafı olduğunu düşünüyorum.Deri pantolonu dışında kendini çok beğenmedim.

Gwyneth Paltrow ise yine benim tarzını beğendiğim diğer Hollywood yıldızlarından biridir.Burda da bir davette deri pantolonunu triko ceketle tamamlayarak farklı bir tarz yakalamış.Ben beğendim.

10 yorum:

  1. bende seviyorum deri pantollari hatda gecenlerde H%M´den almisdim ama hala bir kere bile giymedim :D
    neden bende bilmuyorum:)

    http://guzelgulozyigit.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. bayılıyorum deri pantolonlara bulursam ben de alacam

    YanıtlaSil
  3. bende seviyorum bu derileri ama hiç cesaret edip giyemedim:) bence en çok victoria ya yakışmış hatun iyi taşıyor..Ajda mızıda unutmamak gerek dimi ama...

    YanıtlaSil
  4. Ben bu kis deri olarak bir etek ve iki pantolona sahibim papisim, ve cok kullanisli oldugunu soyleyebilirim:) herseye yakisiyor, ve kullanisli. eline saglik

    YanıtlaSil
  5. @guzelgul, neden giymiyorsun şekerim? Bence en kısa sürede giymelisin.İster altına topuklu pabuç, ister babet giy stilini oluştur hemen:)

    @gülümse, çok hoşlar dimi? Al anacım sen de al:-))

    @yeşil, Kesinlikle Victoria... Hatuna birçok şey yakışıyor bir havası var kadının, farklı bir aurası var.

    @Serapcııımm, yakışır yavrum.Güle güle kullan, güzel günelrde giy.

    YanıtlaSil
  6. Sharon Stone ne giyse yakışıyor hatun taş taş:)

    YanıtlaSil
  7. hehe benim de var ne olmuş .)
    balım ya ben seni özledim gelsene ista
    güzel hafta sonları öperim kocaman.

    YanıtlaSil
  8. @Stildirektörü, Edacıımm söz ilk gelişimde arayacağım seni.Sömestr 'de eğer yurt dışına gitmezsek İstanbula gelirim.Ben de yanacıkalrından öperim.Keyifli hafta sonların olsun.Muuckkk.

    YanıtlaSil
  9. Merhaba!

    ben ne zamandır yazacağım, bir türlü denk gelmedi!
    cunda yorumunu okudum ve o kadar sevindim ki, taş kahve harika bir yer.
    gerçekten huzurlar doluyor insan, çok şanslısınız. önünde deniz, etrafta köpekler-kediler, güler yüzlü insanlar, tekneler, martılar, mis gibi temiz hava... birdahaki gelişimde kesinlikle bu kez bilerek geleceğim, oturur bir kahve içeriz belki :)

    öpüyorum çok!

    YanıtlaSil
  10. deri pantolan olur şort olur etek olur bu sezon hepsi kabulumdür :) kırmızı deri pantolan da nasıl güzel bir parçadır öyle!! siyah yerine kırmızı mı alsam bi tane acabaaa?? :))

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...