Sayfalar

12 Kasım 2011 Cumartesi

Bu botlar ne fena ama değil mi(!)

Şimdi heryer, her blog Versace for H&M diye inliyor.17 Kasım'da İstanbul'da yaşayanlar için tabi ki büyük şans/fırsat olacak.İstinye Park H&M de koleksiyon satışa çıkıyormuş.

Ben  bu tapılası botları çooook ama çoook beğendim fiyatı da 249-TL.Beğenerek takip ettiğim LUXURY SHOPPERS'ın blogunda gördüm ilk bunları ve kendileri ne kadar harika kombinlemiş.

Eğer kalırsa İstanbul'dan bunları kendime aldıracağım.Kalır heralde değil mi-)) Ay lütfen H&M duy sesimi ve acilen İZMİR'e de bir H&M açın! Lütfen yaaa, bize de yazık ama burdan ağzımızın suları akarak bakıyoruz bazı parçalara:-((


9 yorum:

  1. evet herkes dört gözle bekliyor benden haric :) ben beyenmedim kiyafetleri cantalari felan ama bu ayakkabi fena degil hosuma giden birsey var bu ayakkabida ama hosuma gitmeyende :D kararsiz kaldim yani :)

    http://guzelgulozyigit.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. çok seksi ama bunlar gerçekten!! :))

    YanıtlaSil
  3. hmmmm gayet güzel görünüyorlar.inşallah bulabilirsin tatlım

    YanıtlaSil
  4. aslında çok beğendiğim bir koleksiyon değil ama bu botlar çok güzel bende LS'de gorunce bayıldım

    YanıtlaSil
  5. Kesinlikle kıyafetler bana göre de değil.Bir de bu H&M çok pazar malı gibi değil mi? Kumaşların özensizliği, kalitesizliği çok fenaymış.Versace için belki daha özenlidirler bilemem ama.Fazla H&M diye yırtınmama gerek yokmuş yani.Fotolarda pek güzel görünüyorlar ancak yakından çok berbatmış diye söyledi bana küçük Papişim.Belki bu botlarda yakından kalite olarak resimdeki gibi olmayabilir.

    YanıtlaSil
  6. Edindigim bilgiye ve gelen goruslere gore kumas ve dikis Lanvin'in aksine son derece basariliymis. Yani resimde gorulenler gibi. O yuzden genel fikrim degisti diyebilirim. Lanvin cok kotuydu cunku. Zimbali ceketlerde gozum var. Birde puskullu bir elbise onu dusunebilirim. Bu botta guzel gorunuyor cok. Giyende en guzel sekilde giymis zaten. LS cok basarili bu konuda.

    YanıtlaSil
  7. canım dikiş ve kumaş kalitesi çok başarılı bu koleksiyonun, standart h&m kalitesi ve hatta daha önceki designer collaboration'ları gibi değil.. lanvin gerçekten çok kalitesiz bir işçilikle yapılmıştı, hiç aklım kalmadı onda.. bunu beğendim ama yine de bir parça almaya çalışır mıyım emin diilim. açılış günü gitmem ama sonradan birşey kalırsa bir daha alıcı gözüyle bakarım :)

    öpüyorum çok..


    Wear A Smile!

    YanıtlaSil
  8. koleksiyonda en çok bu botları ve yastıkları beğendim ben de ;) ama bir arkadaşım geldi az önce istinye park h&m'den, hala çok kalabalıkmış tükenen şeyler varmış, ben de istediklerimi alamamaktan korkuyorum :(

    YanıtlaSil
  9. @İrem, olsun boşver.Kalırsa kalır, kalmazsa da sağlık olsun! Çünkü bunların sonu yok.Daha yenileri gelir.Kısmetimizde varsa alırız yoksa da ölmeyeceğiz ya değil mi:-)) Sevgiler....

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...