Sayfalar

30 Ekim 2011 Pazar

LOVING WINTER

As I mentioned before I was born in the mid of winter.Therefore I'm a winter kid:-)) Actually I don't know whether it is related to that or not but I love winter rather than summer.

I like very much to read my book under the scotch blanket with my milky coffee at my sweet hot home:-)
Anyway  there are much more things to tell about my winter dreams but that's enough for now.Next time:)

I was looking for a camel coat for a long time but I couldn't find the similar one that in my imagination.While surfing on the net I found out HALLHUBER brand which is based in Germany.They have onlin eshopping as well. My favourite clothes are as below in the photos.

Daha önceleri bilmem size bahsettim mi ben "KIŞ ÇOCUĞUYUM".Bu benim kışın ortasında doğmamla mı alakalı bilemiyorum ama kışı yazdan daha çok seviyorum.Sıcacık evimde, yün batteniyemin altında kitabımı okumaktan, film izlemekten ve yanında bol sütlü kahvemi yudumlamaktan acayip mutluluk duyuyorum.
Neyse bu anlattıklarımın şimdi benim seçtiklerimle pek alakası yok ama nette gezinirken Alman markası olan "HALLHUBER" da beğendiğim camel paltoyu ve birkaç parçayı sizinle paylaşmak istedim.Benim fotoğrafımdaki kızda çok güzel ama Lookbook'taki kızda bu palto pek çirkin durmuş. Tüvit ceket ve jean kombinine bayıldım yalnız.



7 yorum:

  1. ah papisim ben de aynı şeyi sölicektim,ceket-jean kombini çok hoş durmuş

    YanıtlaSil
  2. Ben bahar cocuguyum ama kisi senin gibi cok severim, o cosy feeling yok mu : ) Allah hepimize sicak evlerde huzurlu bir kis gecirmeyi nasip etsin. Paylastigin resimleri, renkleri, tarzlari ben de sevdim.

    YanıtlaSil
  3. Bu fotoğraflar müthişş müthişş tam aklımdaki yapmak istediğim şeyler gibii =) Bana da bekleriiim =) www.lovesfromfashion.com

    YanıtlaSil
  4. Papiscim ayni duygulari paylasiyoruz:) Bu resimlerdeki kiyafetlerd sahane, senin uzerindede vallhi hakkini bulur.

    YanıtlaSil
  5. 2. ve aynı zamanda 3. resimde olan yelek ve ceket çok güzellermiş

    YanıtlaSil
  6. kombinn çok hoşuma gttii:)

    YanıtlaSil
  7. BU MARKAYI ILK DEFA DUYDUM :)) IKINCI VE UCUNCU RESIMDEKI YELEGE BAYILDIM..

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...