Sayfalar

12 Ekim 2011 Çarşamba

1V1Y.COM'dan ilk alışverişim

Eveeet daha önce bir önceki yani BURDAKİ  postumda size yeni açılan alışveriş sitesi 1 Varmış 1 Yokmuş(1V1Y.com) dan bahsetmiştim ve dün burdan ilkk alışverişimi gerçekleştirdim.Worldcard ile extra %20 indirim ve üzerine bol taksit fırsatı kaymak gibi oldu:-))

Sanırım yarın kargoya verilecek çünkü en geç 3 işgünü içinde kargoya verilecektir diye bir ibare var.( Yani ben sezon ürünlerinden alışveriş yaptığım için süre böyle), eğer günlük fırsatlardan alışveriş yaparsanız diğer onine alışveriş sitelerinde olduğu gibi  kapanış süresinden sonra ürünler kargoya veriliyormuş.

Yani şimdilik yeni olmasına rağmen gayet başarılı gidiyor.Sezon ürünlerini daha öncede dediğim gibi %20 kadar etiket fiyatı üzerinden indirimli alıp eğer worldcarınız varsa ayrıca bir %20 indirim çok güzel oluyor valla.

3 yorum:

  1. en sevdiğim yanı kotonun da olması:)hayırlı olsun tatlım,en kısa zamanda gösterirsin artık bize yeni cicilerini,öpüyorum

    YanıtlaSil
  2. @Nalan senin kokoş arkadaşın aldı işt ebişeyler elime geçince post yaparım belki:)

    @Gülümse, benim için de Twist, İpekyol olması en sevdiğim yanı valla:-)) Çok tşk.ederim.Elime bi geçsin belki yaparım bi post.

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...