Sayfalar

17 Ekim 2011 Pazartesi

PINAR ALTUĞ ATACAN'IN SAÇ RENKLERİ

Belki bilirsiniz ben Pınar Altuğ'u beğenen, seven tarafımdır.Dün akşam zaplarken onu Çocuklar Duymasın da saçını tekrar kahve renge boyadığını ve kaynak yaptırdığını farkettim.Pınar hanım katıldığı canlı yayın programında  (program sunucusu kendisine internette en çok sizin saç renginiz aranıyormuş diye sorduğunda) saç renginin KAHVE olduğunu söyledi.Onu biz de görüyoruz da detay lazım.Boya adı, markası, numarası v.s. Ama bundan başka detay vermedi ve kuaförünün  hangi boyaları karıştırıp kullandığını da yine sadece kuaförünün bildiğini söyledi.

Daha sonra Pınar Atacan'ın geçmişten bugüne kullanmış olduğu saç renkleriyle bir post yapmak istedim.Aslında çok çok daha eski halleri ve saç rengi de vardı ama genelde sarı ve tonlarını uzun süre kullandığından ve ben o hallerini çok beğenmediğimden o resimleri buraya koymak için kullanmadım bile.En beğendiklerimden derleme yaptım:)

Benim ona en çok yakıştırdığım, favorim olan saç rengi ise il resimdeki karamel midir bal rengi midir nedir işte bu renk.Çok hoş değil mi bu saç ve makyajla ve saç modeliyle?








6 yorum:

  1. tenine her renk gidio resmen bu kadının:)

    YanıtlaSil
  2. kısa sarı saçları bu kadınla sevdim ben:)

    YanıtlaSil
  3. Bence de en guzeli ilk resimdeki. Esmer hali cok koyu olmus. Bu karamel yada bakir bence ona cok gitmis.

    YanıtlaSil
  4. en çok sarı yakışıyor bu kadına ;)

    YanıtlaSil
  5. bence koyu renk olan kahve rengi galiba orenk daha güzel yakışmış tenine sarı renk yüzünü çok soluk gösteriyo uzaktan gözleri görünmüyodu bence gerçekten kahve rengi yakışmış değiştirmesin hiç

    YanıtlaSil
  6. Sari sac sana çok yakışıyor pinar abla seni çok seviyoruz seni ve aileni

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...