Sayfalar

8 Ekim 2011 Cumartesi

1 VARMIŞ 1 YOKMUŞ ( 1V1Y.COM)





Yeni alışveriş sitesi 1v1y.com dan haberiniz var mı? Dün gece fazlasıyla bu siteyi iinceledim.Hem günün fırsatlarında birçok marka çok uygun fiyatlarla satışta hem de birçok markanın yeni sezon ürünleri etiket üzerinden %20 ye yakın fiyatlarla daha indirimli. İpekyol, Twist,Machka, Hotiç, Tekin Acar, DKNY, Desa, Saat&Saat, Vetrina ve daha birçok markanın ürünlerini çok avantajlı fiyatlarla alabilirsiniz.

WORLDCARD SAHİBİ İSENİZ EXTRA %20 İNDİRİM VE 8 TAKSİT FIRSATI DA VAR. NERDEYSE TOPLAMDA %40 İNDİRİMLİ ALMIŞ OLUYORSUNUZ. SEZON SONU İNDİRİMİ GİBİ BİRŞEY OLUYOR.

Hemen kaydolun ve fırsatları değerlendirin.Ayrıca facebook'da da BURDAN sayfalarını beğenebilir tüm avantajlardan ve fırsatlardan bu vesileyle daha çabuk haberdar olabilirsiniz. İyi alışverişler...

6 yorum:

  1. ben de duydum bu siteyi ama pek incelememiştim açıkçası, ilk fırsatta bakayım..

    çanta kardeşliği iyiymiş bu arada, sen de güle güle kullan şekerim :)

    Wear A Smile!

    YanıtlaSil
  2. Hımm ne değişik çok güzel bir site, sayende keşfetmek güzel oldu! Ayrıca blogunda çok güzelmiş :)

    Ben de bloguma beklerim, yorumlarını da beklerim :)

    http://lunaparkqueen.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. like ur blog!
    there is a SKULL RING GIVEAWAY ON MY BLOG
    if u want join it!
    kisses, Irene

    http://ontomywardrobe.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. @lunaparkqueen ben ara ara senin bloga zaten göz atıyorum.Çok keyifli blogun var hatta izleyicin de olmuştum ama şimdi baktım görünmüyorum tuhaf.Hemen tekrar takipteyim. Beni izlediğin için tşk.ler:-) Sevgiler...

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...