Sayfalar

2 Ekim 2011 Pazar

ÜNLÜLER VE EKOSE GÖMLEKLER

Ekose gömlekler, oduncu diye tabir ettiğimiz daha kalın kumaştan olan modeller trendler arasında artık her daim var olmaktalar.
Jean pantolon, şort,tayt ve eteklerin üzerine rahatça giyilerek, birçok kombin yapmamızı sağlayan parçalar olarak tercih edilmektedir.

Hollywood yıldızları ekose gömlekleri nasıl giymiş, birlikte göz atalım:) Ama ondan önce Polyvore'da birilerinin yapmış olduğu ve oldukça hoşuma giden ekose gömleğin belden bağlanarak kullanıldığı diğer kombinlere bakalım mı?










HEIDI KLUM    -  KATE HUDSON


KATE MOSS'A BAYILDIM...


JESSICA BIEL    - BEYONCE( Siz siz olun Beyonce gibi böyle göğüsler her an patlayacakmış kadar dar seçim yapmayın:) Baksanıza görüntüye. Gömleğin darlıktan açtırmış olan ilik kısımları ne çirkin görünüyor)


                                     ANNE HATHAWAY       -   KATE MOSS(Kate'i de pek beğendim)

ASHLEY GREENE     -    KATE BOSWORTH 

BAR RAFAELI  -  CLAUDIA SCHIFFER

Bar R.yi de çok beğendim ama Claudia Schiffer'ın stili de tipi de beğenmedim.Ne kötü çıkmış burda caanım kadın:)

13 yorum:

  1. Claudia yi beğenmiştim ama ben :) Claudia yalnız, askerlik arkadaşımdır :P

    YanıtlaSil
  2. Nerwen olsun zevkler tabii ki görecelidir şekerim.Belki de fotodan bana o kadar kötü göründü ne bileyim:-)) Amaannn Claudia ya Claudia hanım mı diyecektik burda bizbizeyiz yani:-PP Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. daha geniş olması şartıyla beyonce'nin kombinini sevdim:)

    YanıtlaSil
  4. Papisim benimde cok giydigim gomlek turudur calsimadigim zamanlarda:) Favorim Bar Rafaelinin goruntusu tam benim tarzimi yansitiyor, hatunun fizigide yansitsa fena olmazdi ama naparsin pilates topu alicam en kisa zamanda:p Eline saglik cok guzel bir post olmus:)

    YanıtlaSil
  5. Serapcım ben de Bar ve Moss'u bu gömlekli kombinlerinde çok beğendim.Aynı frekanstayız işte:-) Öpüldün...

    YanıtlaSil
  6. pek sevmezdim hatta KATE BOSWORTH ünkine cok benzer almıştım yıllar önce ama giymedim doğru dürüst,bak bu post sayesinde sevesim geldi heheee :)))

    YanıtlaSil
  7. Özgecim ben de sevmezdim ama inan geçen hafta 2 tane aldım.Şimdi de bir sevesim var sorma:-)) Çok beğeniyorum gayet cool duruyor.Bence sen de seninkini en kısa zamanda kombinle lütfen:)

    YanıtlaSil
  8. love this looks with check shirt!
    I follow u :)
    pass to my blog and follow me too :)
    http://francescagiusti.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  9. @Francesca, thanks a lot indeed.I'll pop-in your blog soon:)

    YanıtlaSil
  10. çook severim bendeee gömlek giymeyi,bu kış bol bol giymeyi düşünüyorum da zaten

    YanıtlaSil
  11. ekose gömleklerle yapılan kombinler çok hoş oluyor gerçekten :)
    http://butunundunyasi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  12. Papiscim, simdi hazirladigim oduncu gomlekli postum icin acaba check shirt disinda bir kullanimi varmi ingilizcede diye google ladim ve ilk senin postun cikti karsima, ne guzel : ) Ben de uni yillarindan sonra kareli gomleklere karsi baya mesafeliydim, ancak icindeki renkler cok hosuma giderse elim giderdi magazada, bu sene indirimde zaradan rengini kesimini cok begenip aldim bir tane. Ben senin bu postunu kacirmisim ekim ayinda, Kate in giydiklerini ben de begendim. Kadin ne giyse hatta ne giymese yakisiyor zaten : )))

    YanıtlaSil
  13. A-aaa! Aylin demek ilk benim post çıktı google'da:) Ne güzel.Sen de gömleğini güle güle kullan canım. Kate'e gelirsek çok farklı havası olan bir kadın. Hiçbir şey yapmadan bir insan böyle havalı ve güzel mi olur be kardeşim:))

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...