Sayfalar

29 Eylül 2011 Perşembe

BOĞAZLI KAZAKLARINIZI ASLA ATMAYIN

Kışın vazgeçilmezi boğazlı kazaklarımız, nam-ı diğer balıkçı yakalarımız bu kış "en zirve" dönemini yapacak haberiniz olsun.

Özellikle siyah v.b.koyu renkli balıkçı yaka kazakları bu sezon gömleklerin, elbiselerin içine giyerek kombinleyeceğiz. Ben aslında bu stili çok soğuk olduğu zamanlarda eğer elbisemin de kumaşı mevsime göre biraz daha ince ise içine boğazlı kazak giyerek zaman zaman oluşturmuşumdur.

Ayrıca boğazlı kazaklarınızı maxi eteklerinizle de giyerek farklı bir tarz oluşturabilirsiniz. Bakın yabancı ünlülerimiz stillerine boğazlı(balıkçı yaka) kazaklarla nasıl da farklı hava katmışlar.




9 yorum:

  1. trend alarm verdi o zaman :D bazı kombinler çok şık görünüyorlar.sevgiler

    YanıtlaSil
  2. benimde mutlaka hep bir siyah boğazlı kazağım vardır

    YanıtlaSil
  3. victoria yine çok hoş görünüyorrr

    YanıtlaSil
  4. yaşasınn baylırım balıkçı yaka kazaklara

    YanıtlaSil
  5. Papiscim, ben severim bogazlilari. Claudia cok iyi kombinlemis cidden. Bu arada dun sabah Roman a baktim, senin Roman postundan hazirladigim listeyle ama daha pek cok urun gelmemisti, diger gelisimde yine bakicam : ) 2 gunlugune is gezisi icin sehrimdeydim, yogunluktan bloga ve sizlere pek vakit ayiramadim. Guzel mesajlarin icin cok tesekkurler. Leigh nin cizimleri harika cidden.

    YanıtlaSil
  6. son resime ayrı bir bayıldım:) kışın sıcak sıcak çok sevdim ben bu trendi:)

    YanıtlaSil
  7. çok şıklar ama benim için bu hiç olmadı... boğazıma kolye bile takarken sıkılan biri olarak balıkçı giymek ölüm :(

    YanıtlaSil
  8. victoria'nın pantolonu benimkine benziyor gerçekten :) ama benim kombinim daha güzel olmuş bence :)))


    iyi pazarlar canım..


    Wear A Smile!

    YanıtlaSil
  9. ikibocekbircicek'e katılıyorum, boğuyo bunlar beni. Giymeyi geçtim bakmak bile :) Son fotodakinden olabilir belki.

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...