Sayfalar

7 Eylül 2011 Çarşamba

ACCESSORIZE 2011-12 SONBAHAR KIŞ AKSESUARLARI

Eğitim için İngiltere'de yaşadığım yıllarda kendisi için çıldırdığım "Accessorize" için nedense Türkiye'de aynı şekilde çıldıramıyorum.Aslında koleksiyın dünyanın her yerindeki mağazalarıyla aynı ama bana nedense Türkiye'dekiler de bir eksiklik var gibi geliyor gerek mağaza dekoru gerek konsept bilemiyorum ya da artık gözümüz çok alıştı ondan da cazip gelmiyor olabilir.

Arada sırada Accesorize'dan takı veya aksesuarlar alırım ama bu çoksık değil...Açıkçası benim öyle çok aksesuar takma gibi bir alışkanlığım da olmadığı için aksesuar alımım genelde ikinci planda yer alır. Aslında kıyafeti gösteren ve tamamlayan parçalar da akseuarlardır. Sade bir kıyafeti şık aksesuarlarla çok gösterişli bir hale getirmek mümkündür.
Her neyse lafı fazla uzatmadan ACCESORIZE tutkunları için Kış Koleksiyonundan birkaç parçayı birleştirip paylaşmak istedim.Haa tabii tutkunları mutlaka bunları benden önce görmüş, hatta sahip olmuşlardır bile ama olsun  görmeyeler de görsün:-))





3 yorum:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...