Sayfalar

21 Eylül 2011 Çarşamba

TURUNCU RENGE YER AÇIN

2012 yılının modasında turuncu renk her detayda şimdiden baş köşeye oturmuş durumda.Siz de turuncu bir parça mutlaka edinmeye çalışın.

Turuncu renk deri ceketlerde, gece kıyafetlerinde, aksesuarlarda her yerde karşımıza çıkacak.

 Leopar desenin turuncuyla hiç bu kadar yakışacağını düşünmemiştim.Hep leopar ve kırmızı bağdaştırdık oysa ki turuncuyla da nefis olmuş hatta bunun yanına altın rengi takılar kullanarak inanılmaz şık olabilirsiniz.

Turuncu bir oje ile bile o gün havanız değişebilir.

Turuncu bir şal ile kıyafetlerinize hareketlilik kazandırabilirsiniz.



Deri ceket ve botlarda bile turuncunun kullanılması dikkat çekici... Siz de turuncu bir küpe ile kıyafetlerinizi farklılaştırabilirsiniz.


Turuncu rujun güzelliği, kullananları çok kıskanıyorum:) ama kendime hiç yakıştıramıyorum:(


Modanın öncüleri çantada ve gece kıyafetlerinde bile turuncuya bolbol yer vermiş.


Hatta turuncu, cesareti olanlar için saç da bile yer edinmeye hazır.

11 yorum:

  1. nişanlım bana geçen bayram hediyesi olarak Gipsy'den turuncu, kat kat pileli bir elbise aldı:)üstelik bu akımdan haberimiz yoktu:)))ne şans...

    YanıtlaSil
  2. @Gülümse , ne güzel denk gelmiş.Bak modayı önden takiptesin canım.Güle güle , güzel günlerde kullanman dileğiyle.

    YanıtlaSil
  3. Turuncu ruj konusunda sana katiliyorum. Turuncu ile leopar cok yakisiyor, ben de Istanbul alisveris postlarimdan birinde oyle kombinlemistim, bence de cok guzel duruyor. Ben de yeni turuncu fotr sapka aldim, ipek fularlarimin icinde de turuncu var, ucundan yakaliycam trendi : )

    YanıtlaSil
  4. @Aylin, şapkanı güle güle kullan.Bak senin için en sona turuncu şapka resmi koydum:) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. turuncu bana hep 80lerin o korkunç kıro dönemini anımsatır. offf herşey turuncuydu o senelerde. atlatamadım bu sorunumu hala.başkası giyse çok yakıştırıyorum ama genelde pek sevişmeyiz kendisiyle :)

    YanıtlaSil
  6. bu yaza kadar en nefret ettiğim renk olan turuncu artık cazip gelmeye başladı ama ancak nevresim takımı ve oje alabildim:))aaa birde apolet yaptım:)) ruj konusundada sana katılıyorum tatlım:))umarım kışa birşeyle almaya başlarım:))

    YanıtlaSil
  7. açıkcası sölemem gerekirse turuncu rengi pek sevmem ama tonlarını kullanabilirim geçende topshopun magazasında turuncu bir üst görmüştüm cok begendim ama renginden ötürü almadım

    YanıtlaSil
  8. HERMES ÇANTA DA EN GÜZEL DURAN RENKLERDEN BİRİ DE TURUNCUDUR.Siyah bir elbise,siyah ayakkabı ,turuncu renginde ateş opal i bir bileklik ve TURUNCU HERMES i hayal etsene:))))

    YanıtlaSil
  9. @modavesosyete'cim önceleri ben de sevmezdim ama son zamanlarda tepeden tınağa olmamak kaydıyla minimal detaylarla turuncuyu sevdim.

    @pembebakteri, olsun yatak odanda da olsa turuncunun o sıcaklığını bilmek güzeldir:)

    @theice-creamparlour, çok mu cart turuncuydu? Tabii ki sevmediysen veya sevmiyorsan moda diye kullanılacak/alınacak diye bir kaide yoktur.Moda kurbanı olmamak en doğrusu.

    @Yasemin :-) hayal ettim şekerim hem de tam tarif ettiğin kombini senin giydiğini düşünerek, hele ki sen de mükemmel duracağına hiç şüphem yok.En kısa zamanda turuncu Hermesinle görmem dileğiyle:-)

    YanıtlaSil
  10. bu sene karar verdim hiçbir çanta almayacağım,biriktirdiğim paranın üzerine 1 sene biriktereceğim parayı da ekleyip turuncu Hermes alma niyetim var,sıraya girmem lazım (Hermes e kayıt yaptırmak gerekiyormuş,1 sene sonra alabiliyormuşsun)eee ben de anca toparlarım zaten,ve bu dediğimi seneye yapar,fotoğraflarız:))))))))))

    YanıtlaSil
  11. Yaseminciiimm, sana yakışır yavrum .Zaten koleksiyonun içinde tek Hermes çantan eksik.Diğerlerinin hepsinden var, ben ce de biraz daha sık kendini ve Hermes'ine tez zamanda kavuşş inş.

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...