Sayfalar

16 Eylül 2011 Cuma

ROMAN 2012 KIŞ KOLEKSİYONU

Roman'ın koleksiyonlarında eskiden kendi zevkime uygun daha fazla parçalar bulurdum son zamanlarda Roman bana çok az hitap etmeye başlamıştı. Ancak 2012 Kış koleksiyonundaki bazı parçaları açıkçası çok sevdim.

Koleksiyonunda deri ,güderi ve şifona da yer veren Roman çok şık elbiseler, hırkalar, kabanlar, havuç pantolonlar,tulumlar ve daha birçok giysiyle gönlümü yeniden fethetti. Kokteyl elbiseleri, ofis kıyafertleri ve günlük yaşantımızda rahatça kombinleyeceğimiz seçeneklerle ürün skalasını geniş tutarak oldukça şık geçecek bir sezona damgasını vurmuş.En beğendiğim parçalardan yaptığım kolaj da ilk resimdeki mercan rengi elbiseye bayıldığımı söylemek istiyorum.Çok tatlı değil mi?



















6 yorum:

  1. 1.sıra,2.sıra en sağ,5. ve 6. sıra sol, en sondaki cekete bayıldımmmm

    YanıtlaSil
  2. mercana maviye , siyah elbiselerin hepsine, koyu yeşil olan elbiseye, bide o turuncu bluza bayıldım .... bikaç kez üstüste baktım almış kadar oldum :P

    YanıtlaSil
  3. En sondaki deri etegi istiyorum : ) Baska bir iki parca daha begendim bu listeden. Ellerine saglik, bir dahaki gelisimde direk hangi magazaya ne urun icin girecegimi biliyorum, bu postlar sayesinde : )

    YanıtlaSil
  4. Cok guzel bir koleksiyon ya, super valla cozmusler isi :) bu arada blogumdaki Armani cekilisine bekleriiim

    YanıtlaSil
  5. @ aylin faydalı olduysa ne mutlu bana.Çok tşk.ler.

    @ gülümse, aşağı yukarı aynı parçaları beğenmişiz:-))

    @ ikiböcekbirçiçek , insan çok beğendiği şeyle rolunca birden fazla bakıyor ben de senin gibiyim:-))

    @modafobik, bloguna twitterda bağlantıyı az evvel görünce çoktan göz attım bile ama bende şans olmadığı için çekilişe katılım yorumu bırakmadım açıkçası.Bugüne dek çöp bile kazanmadım inan:-(

    YanıtlaSil
  6. ooo hakikaten harikalar,paylaşım için tesekkürler canıımmm :)

    http://fashionozge.blogspot.com/

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...