Sayfalar

3 Eylül 2011 Cumartesi

YILDIZLARIN PİŞTİSİ

Birçoğunuz muhtemelen Yıldızların  aşağıdaki pişti hallerini daha önceleri görmüştür.Ben açıkçası çok sık yabancı starları takip etmiyorum.Bunları görünce  görmeyenlerin de görmesini istedim:)

 Hollywood Yıldızları  birçok marka tasarımlarla bakın nasıl da pişti olmuşlar. Herkes de farklı durmuş kıyafetler.


Bu elbiseyi Paris Hilton'a da Rihanna'ya da çok yakıştırdım ben.

 Brooke Shields hala çok güzelsin ama bu kıyafeti sen de beğenmedim ben, üzgünüm:-)


Eva Mendes'de bu elbiseyi beğenmedim ama Jenny McCarthy'ye çok yakıştırdım.


Olivia Palermo'cum maalesef olmamış canım:) Victoria Beckham daha iyi taşımış.



Tabii ki Nicky Hilton... Siyah çorap o elbiseyi yemiş, bitirmiş.Nicky burda ilk bakışta Wilma Elles'e( Öyle Bir Geçer zaman ki- Carolin) benzemiyor mu? Yoksa sadace ben mi benzettim:-))




Charlize Theron'u daha çok beğendim.


5 yorum:

  1. ben Charlize Theron'un kombinini çok beğendim:)

    YanıtlaSil
  2. ben de aynı fikirdeyim canım. kesinlikle senin dediğn kişilerde daha güzel durmuş kombinler. bir de nicky hilton'un elbisesi çok hoş:)

    YanıtlaSil
  3. @Derya,
    Nicky Hilton'un elbisesi de hoş ve kesinlikle o elbise ona daha çok yakışmış. Ne o öyle altında siyah mus çorap yok o elbise Nicky'nin giydiği tarzda güzel.

    YanıtlaSil
  4. Papiscim, yorumun icin cok tesekkurler, postumdan cevap yazicam simdi. Dun deniz kacamagi yaptik, internetim yoktu, ancak cevap yaziyorum. Ben senin listeden, mavi gri pulluyu, yesili ve de mor uzerine tavuskusu tuyu desenli elbiseleri cok begendim, keske hangi markalar yazsaydin : )

    YanıtlaSil
  5. işte buradan şu çıkıyor ki herkes herşeyi giymemeli güzel bir post olmuş papiş:))

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...