Sayfalar

5 Eylül 2011 Pazartesi

KADIN KOKUSU:)

Bunaltıcı yaz sıcaklarını artık geride bırakmaya başladığımız şu günlerde, kapıdaki Sonbaharla yeni sezonun heyecanını, renklerini, modasını, seveceklerimizi , isteyip istemediklerimizi sorgulayıp dururken beni bir de yeni parfüm arayışları alır durur:-))

 Ayakkabı tutkusundan ziyade parfüm tutkumum daha ağır bastığını düşünüyorum.Kullanmakta olduğum çok fazla parfümüm olsa da hep daha yenilerini veya bitip tekrar aynılarını almak isterim de isterim:))

Her neyse "Sonbahar-Kış Parfüm Listemde" en kısa zamanda denenip, arzuya göre alınacaklar arasındaki listem karşınızda.... Her birini çok merak ediyorum ve hemen koklamak ve sizinle de kendi düşüncelerimi ayrıca paylaşabilmek istiyorum....




 Fan di Fendi: Üst notalarda armut ağacı alt notalarda ise sarı yasemin, mandalina ve gül yer almaktaymış.




Calvin Klein FORBIDDEN EUPHORIA: Piyasaya Eylül ayında çıkacağını okudum.İçeriğinde ise şeftali çiçeği, mandalina, meyve damlaları( nasıl oluyorsa bu meyve damlaları:-)),ahududu, yasemin, orkide, pembe şakayık, silhat ve musk bulunuyormuş.
Daha önce Euphoria'yı kullandım ama çok az.Bana çok ağır geldiği için de ağır kokulardan hoşlanan ablamın oldu:-) Umarım Forbidden Euphoria daha hafiftir.


Lübnan'lı moda tasarımcısı Elie Saab'ın ELIE SAAB LE PARFUM isimli kokusu temmuz ayında 30-50 ve 90 ml'lik boylarıyla piyasaya çıktı. Notalarında portakal çiçeği,sedir,yasemin ve silhat bitkisi yer almaktaymış.




DIANE BY DIANE VON FURSTENBERG : Üst notalarda menekşe ve frangipali( frangipali ne demek bilen varsa ve beni aydınlatırsa çok  mutlu olurum), alt notalarda ise musk, mir(lanata yapımında kullanılan kokulu bir çeşit sarı sakızmış) ve silhat yer alıyormuş. 50 ml ve 100 ml'lik boyutlarıyla piyasalarda yer alıyormuş.


Veee son olarak da Vera Wang - Lovestruck 
 Notalar; guava, mandalina, lotus çiçeği, sümbülteber,miskve sandal ağacından oluşmaktaymış.

5 yorum:

  1. Elie Saab parfümünü merak ettim genelde içinde portakal çiçeği ve yasemin olan parfümleri özellikle tercih ediyorum ikisinin olduğu parfümün pek kötü çıkma olasılığı yok gibi geliyor bana :))

    www.curcunam.net

    YanıtlaSil
  2. Calvin Klein FORBIDDEN EUPHORIA favorim... :)

    dujufashion.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. mis gibi kokan bir post olmuş ayol bu :)

    YanıtlaSil
  4. mmmm:))miss missss buram buram parfüm kokuyor burası::),
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. @Nalancım çok tşk.ederim.En kısa sürede koklamak istiyorum cidden, yoks ameraktan çatliciğim:-)

    @birtutamkekik hoşgeldin, beğenmene sevindim.sevgiler....

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...