Sayfalar

1 Eylül 2011 Perşembe

ISABEL MARANT 2011-12 KIŞ KOLEKSİYONU

Son zamanlarda favorilerim arasında olan bir başka tasarımcı ise Isabel Marant. Marka gerek Hollywood yıldızları arasında gerekse Türk sosyetesinin tercihleri arasında fazlasıyla yer almakta.

Mesela taze gelinimiz Kim Kardashian, Isabel Marant Siyah süet püsküllü (Manly Suede and Leather Knee Boots) çizmelerini resimde de gördüğünüz üzre ACNE marka  asimetrik bluz ve siyah tayt ile kombinleyerek havasına hava katmış:-))





 2011-12 Kış Koleksiyonunda yer alan püsküllü çizmeler benim tarzıma uymasa da diğer bazı parçaları çok beğendim.









4 yorum:

  1. püskül sevmiyorum ya niye bilmiyorum :)

    YanıtlaSil
  2. isabel marant benim de çok beğendiğim bir modacı, yeni koleksiyonu da çok güzel görünüyor..

    püsküllü çizmeler yeniden moda olursa iyi olur, bende var bi tane atmaya kıyamıyorum :)))

    iyi bayramlar canım..

    http://www.wear-a-smile.com/

    YanıtlaSil
  3. @ninacım ben de sevmiyorum ama 3-4 yıl evvelde püsküllü bir çizme almıştım moda kurbanı olsam gerek:-))

    @smilecım çok tşk.ler, sana da mutlu,güzel bayramlar.

    YanıtlaSil
  4. minilerle püsküllü çizmeler bayıldımm bu kış birtane püsküllü edinmek gerek valla çok hoş durmuş:)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...