Sayfalar

13 Ekim 2011 Perşembe

For the Love of Styleboom&Nine West

Sevgili STYLEBOOM Nine West işbirliği ile çok eğlenceli, tam da giyinmeyi, alışverişi seven bizler için bir yarışmavari çekiliş düzenlemiş.

Ben de bu aşağıdaki kombini o yarışma için düzenledim. Eğer yaptığım kombini beğenirseniz önce FACEBOOK'tan yani burdan "Styleboom facebook sayfasını" BEĞEN yapıyor sonra da BU LINK'den benim kombinin bulunduğu resme beğen yapmanız yeterli.En çok BEĞEN alan kombin loafer kazanma şansı elde edecekmiş.Herkese bol şans!
for the love of Styleboom & Nine West



6 yorum:

  1. çok güzel bir kombin yapmışsın canım, ben her iki linke de tıklayıp beğendim :)

    YanıtlaSil
  2. @Gülümse çok tşk.ederim.

    @Ahsen'cim desteğine teşekkürler. Eğlencesine işte, bugüne dek bana çöp bile çıkmadığından şansıma inat şansımı deniyorum:)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir kombin olmuş canım, başarılar, girip oy veriyorum şimdi

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. @Denizcim çok tşk.ederim desteğin için.Polyvore sağolsun herşey hazır, seç-koy oldu:-)

    YanıtlaSil
  5. Çok güzeeeeeeeeel :) Blogun da çok güzel ;)
    ♣This is ★ My βℒog♣

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...