Sayfalar

28 Şubat 2011 Pazartesi

RETRO PIN-UP STİL SEVENLER

Siz de eğer benim gibi 50li yılların o muhteşem retro pin-up tarzını sevenlerdenseniz ve Türkiye'de bu tarz kıtafetleri yeterli bulmuyorum ya da hiç bulamıyorum diyorsanız birazdan bir adres paylaşacağım.Elbiseler, ayakkabılar tam da o dönemin saçıyla ve tasarımlarıyla çok beğeneceğinizi düşünüyorum.Henüz burdan alış-veriş yapmadım ama bu arzum ağır basarsa tabii ki deneyeceğim.

Pin-up kızı ya da pin-up modeli, yaygın şekilde basılmış resimleri pop kültürü olarak kabul edilmiş olan mankenlere verilen isimdir. Pin-up kızları genellikle, moda modellerinden ya da kadın oyunculardan seçilirler.

"Pin-up" aynı zamanda bu türden fotoğrafların benzerlerinin boya ile resmedilmiş çizimlerine de verilen bir isimdir.İlk pin-up kızları arasındaki en ünlülerinden biri Betty Grable'dır.

Benim beğendiğim birkaç modelin görsellerini paylaşmak istiyorum.








İşte size pin-up tarz için alışveriş adresi, bir diğeri de TIK TIK.

3 yorum:

  1. Aynen çok şekerler kadınlığı ön plana çıkartıyor bence, kadını daha kadın göstermekle kalmayıp, o ciciliğin altında yatan zerafeti ve dişiliği çağrıştırıyor. Tek kelime ile bayıldım..

    YanıtlaSil
  2. Nesrincim, beğenmene çok sevindim.

    Modafobik, çok tşk.ederim.

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...