Sayfalar

18 Şubat 2011 Cuma

2011 TRENDİNİN TAKI VE AKSESUARLARI

Geçtiğimiz yıl AŞK-I MEMNU hatunları ne giyse, ne taksa olay oluyordu ve her yerde onların isimleri kullanılarak satılan birçok ürünü görebiliyorduk.

Bu sene de bir HÜRREM modası başladı ki klasiğin bu kadar güzel hatırlatılmasını ben de çok sevdim.
Sizinle birkaç HÜRREM yüzük, küpe ve kolyelerini paylaşmak istiyorum.

Haa bu arada resimlerdeki takılar çok kaliteli  imitasyondur.






2011 BAHAR-YAZ TAKILARINDAN BİRKAÇ SEÇME

Burada da bu sezonun en beğendiğim ve sizler için resimlediğim birkaç kolye, küpe, bileklik gibi aksesuarları paylaşmak istedim.


Bu şemsiye kolyenin tatlılığına ne dersiniz? renklerin sevimliliği:-)

 Klasikleşen CAMEO KOLYELER ve aşağıdaki CHANEL MODEL KÜPELERİN KALİTESİNE BAYILDIM.

 Bu pastel tonlardaki KUŞ KAFESİ modelindeki kolyeyi kim takmak istemez ki. Kolyeyi ACCESSORIZE'da bulabilirsiniz.
 KARNAVAL RENKELRİNDEKİ YUKARIDAKİ BU GÜZEL KOLYEDE ACCESSORIZE...


İğne oyası motifleri ve altın tonlarının karıştırıldığı bu kolyeyle kıyafetlerinizi tamamlamış olacaksınız.




 YILAN TASARIM YÜZÜĞÜN ŞIKLIĞI ÇOK ÇARPICI!

 Yukarıdaki küpeler bir arkadaşımın bana resimlerini yolladığı kendisinin çok severek kullandığı küpeleridir.YARGICI

Kolye ise yine arkadaşım Nükhet'ten...SWATCH kolye.

3 yorum:

  1. harika takılar ben zümrütün yeşiline hastayım ne kadar çekici ve güzel gözüküyorlar. Kadını kadın yapan şeydir takı ufak bir ayrıntı gibi düşünülebilir ama elbiseyi ön plana çıkaran takıdır. Emeğine sağlık papiş...

    YanıtlaSil
  2. Merhaba chanelin küpelerini çok beğeniyorum, imitasyon olanlarını nereden alabilirim acaba, bilginiz var mı? Teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  3. Yanlış link vermişim.Arzucum Almiranın Facebook sayfası linki için buraya:
    http://www.facebook.com/home.php#!/pages/ALM%C4%B0RA/483573605625

    Bağdat cad.de Şaşkınbakkalda ALMIRA diye bir yer var Chanel küpelerde onların zaten.Facdeki gruplarında adresleri var.Kargo ilede eve gönderiyorlar.

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...