Sayfalar

7 Şubat 2011 Pazartesi

KÜÇÜK SIRLAR DİZİSİ KIYAFETLERİ

Daha önceleri Aşk-ı Memnu'da çoğumuz gibi ben de gerek Bihter'in gerekse Peyker'in kıyafetlerini ve özellikle de Firdevs hanımınkileri her bölüm diziden daha dikkatli izlediğimi itiraf etmeliyim:-)

Şimdi ise iki sezondur "Küçük Sırlar"ı gençlik dizisi olmasına rağmen çok keyifle izliyorum.Burda da hem genç kızların hem de büyüklerin çok şık giyindiklerini görüyorum.Sizinle birkaç Küçük Sırlar kıyafetlerini ve nerden olduklarını paylaşmak istiyorum.

 ARZUNUN ELBİSESİ: BRAND FOR LESS, AYAKKABI: İNCİ, ÇORAP:PENTİ

ELBİSE:DUYGU CİNİSLİ, ÇORAP:PENTİ, ÇİZME:İNCİ
AYŞEGÜL'ÜN ELBİSESİ: KOTON, ÇORAP: PENTİ

CEKET: DESIGNER SHOP, ELBİSE:SAGAZA MADRID, ÇORAP:PENTI


ELBİSE: BURCU KURU

ELBİSE: MÜGE ERSİN
AYŞEGÜL2N KIRMIZI ELBİSESİ: SAGAZA MADRID


BİRİCİK'İN PALTOSU: QUE, ÇANTA:TOPSHOP



BİRİCİK'İN BLUZU: A46



ELDİVEN VE ŞAPKA: MISS DIDOSH, PELERİN: CLOSH BUTİK, KÜPE: LOTUS


ELBİSE: ETCETURA


ETEK:TUVANAM, MONT: ADİL IŞIK, ÇORAP:PENTİ, AYAKKABILAR:İNCİ



SU'NUN KIRMIZI ELBİSESİ: TUVANAM, ÇANTA:QUE




ETEK:TUVANAM, CEKET: TOPSHOP, ÇANTA:CASHHIMI, ÇORAP:PENTİ

2 yorum:

  1. bende bu dizilerdeki kıyafetlerin yakın takipçisiyim bazılarını bazen abartı bulsamda çoğunlukla beğeniyorum. Özellikle çanta ve ayakkabı detayları daha bir ilgimi çekiyor ellerine sağlık güzel olmuş...

    YanıtlaSil
  2. VALLA BRAVO,NASIL BULDUN

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...