Sayfalar

27 Şubat 2011 Pazar

AKSESUARLA ZENGİNLEŞEN HARİKA ŞEMSİYELER-2

Ben bu aralar alışılmışın dışında, tasarım harikası şemsiyelere takılmış durumdayım.Bu yüzden sizlerle bulduğum diğer modelleri paylaşmak istiyorum.

Bu arada şemsiyeler CHANTAL THOMASS ve CHRYSALIN.










Detaylı bir araştırma içindeyim ve en kısa zamanda kendime beğendiğim aksesuarlarla benzer model şemsiyeler yapmayı planlıyorum.Amacımı gerçeğe dönüştürünce yeni bir postla bunu sizinle paylaşırım.

GÖRSELLER TANRIÇANIN DOLABI. Kendisine teşekkür ederim.Facebook'ta da grubu olduğunu hatırlatmak isterim.

5 yorum:

  1. şemsiyeler çok şeker :)
    her yağmurlu günde acımasız bir rüzgar da olduğu ve şemsiyem hep kırıldığı için özenmeyi bıraktım ben:/

    YanıtlaSil
  2. sonuncu olanı sevdim kuzum .)

    YanıtlaSil
  3. Stil Direktörüm beğenmene çok sevindim.Çok tşk.ler. Hele ki sizin yorumlarınız benim için daha da önemli.

    YanıtlaSil
  4. Kesinlikle bu şemsiyeleri yayınladıkça ilgim daha da artıyor. Mutlaka bir adet edinmeliyim diye düşünüyorum, kendim yapabilmeyi deneyeceğim inşallah başarabilirim. İnsan bu şemsiyeler ile yağmurun kralı olur çıkar valla..

    YanıtlaSil
  5. Teşekkürler blogunuzda bize de yer verdiğiniz için (tanrıçanın dolabının yöneticilerinden biriyim) :) *Serena

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...