Sayfalar

2 Şubat 2011 Çarşamba

"MARCHESA" adında harika bir marka

Size biraz "MARCHESA" adlı markadan bahsetmek istiyorum. Belki birçoğunuz markayı Hollywood yıldızlarının giyim stillerinden duymuşsunuzdur.Benim tanışıklığım çok fazla değil açıkçası.Ancak çizgileri ve tasarımları çok hoşuma gidince sizlerle paylaşmak istedim.
"MARCHESA" ve "MARCHESA NOTTE" olmak üzere elegan gece elbiseleri, abiyeler tasarlamakta olan iki kız arkadaşın markasıdır.Koleksiyonlarının esin kaynakları Vintage ve Asya etkileridir.

 Georgina ve Keren İngiliz asıllıdır ve Londra'da Chelsea Sanat ve Tasarım Akademisinde yolları kesişmiştir. (Chelsea College of Art and Design in London) 2001 yılınd amezun olduktan sonra bir süre ünlü modacılarla staj yapıp daha sonra 2004 yılında MARCHESA'yı kurmuşlardır.Türkiye'de henüz Marchesa tasarımları bulunmamaktadır.Ancak İngiltere'de Harrods, Amerika'da Neiman Marcus ve Bergdorf Goodman, Rusya'da Podium ,Dubai'de Boutique1 gibi büyük mağazalarda (Bizde ki Beymen ve Beymen Blender gibi) ürünleri fazlasıyla tercih edilmektedir. Size birkaç modeli paylaşmak istiyorum.





Siyah ve beyazın bu kadar güzel durduğu bu modeli ben yandaki LANVIN saten Clutch çanta ve yine Christian Louboutin peep-toe papuçlarla kendime göre kombinledim:-))



 Bu iki elbise de aynı modeli, farklı renklerle çalışmışlar.Ama çok şık olmuş, ne dersiniz?
Resimde fuşya gibi görünüyor ama elbise aslında kırmızı.Bunu da yanındaki "CHRISTIAN LOUBOUTIN" marka ayakkabılarla ve LANVIN çanta ile kombin yaptım.

MARCHESA arkadaşlar KIRMIZI HALI'da da birçok yıldızı giydirmiş.Bunlardan bazıları Sandra Bullock, Eva Longoria,Halle Bery,Diane Kruger,Olivia Wilde,Kate Beckinsale ve daha birçoğu.Detayları görmek isterseniz buraya tıklayın:-))
http://www.marchesa.com/

2 yorum:

  1. elbise bir harika, ayakabılar da öyle ama bunları birleştiren kesinlikle senin zevkin, hepsini birbirine öyle güzel uydurmuşsun ki bakanlara aynılarını edinmek kalmış...

    YanıtlaSil
  2. aaaaaa o pembe elbisenin bir benzeri kısa ve mavi ben de var,hatta tatil de giymiştim,hatırladın mı

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...