Sayfalar

21 Şubat 2011 Pazartesi

ŞEMSİYELERİN ASILLARI

Birkaç post öncesin de burdan size çok şık ve trendy şemsiye modellerinin görsellerini vermiştim. Benim çok sevdiğim arkadaşım, ablam, dostum, kanatsız meleğim de bunlardan taaa 4-5 yıl öncesinde zaten vardı ve ben o zaman onda görüp çok beğenmiştim.O bunları Jean Paul, Hermes ve Beymen'den edindiğini söylemişti.Kendisinden rica ettim ve bana resimlerini çektiği bu şık ve tasarım harikası şemsiyeleri sizlerle paylaşmama izin verdi.

Sana burdan çok ama çooookkk tşk.ederim kanatsız meleğim:-)))



1 yorum:

  1. kanatsız meleğini çok çok alkışlıyorum bravo diyorum...Eminim harika taşıyor ve yakışıyordur..

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...