Sayfalar

24 Şubat 2011 Perşembe

STONES AND DICES GELİNLİK VE ABİYE

Kış mevsimi  yavaştan çıkmak üzere.İlk cemre düştü bile.Bahar yavaştan kendini hissettirecek ve beraberinde düğün, nişan törenleri de gelecek.Okulların mezuniyetleri v.s.de insanların abiye kıyafet, gelinlik arayışını arttıracak.

İstanbul'da yaşadığım zamanlarda çokönceden beri bildiğim, butik kısmından keyifle alışveriş yaptığım Stones&Dices adlı mağazanın gelinlik ve abiye bölümünden size bahsetmek, size bu mağazayı tanıtmak istedim.Daha fazla detay, bilgi ve adres için lütfen buraya TIK TIK.

Size STONES&DICES'ın abiye ve gelinlik modellerinden benim favorim olanların görsellerini paylaşmak istiyorum.

En çok beğendiğim bu aşağıdaki SARI TUVALET oldu rengi de modeli de harika!
























4 yorum:

  1. harika modeller, biz de geçen günlerde gelinlik siparişi vermiş biri olarak bu senenin trendine uygun verdiğimizi anlamış oluyoruz. Gelinler bu sene çok zarif ve şık olacaklar..

    YanıtlaSil
  2. Hülyacım zamanında A46 dan aldığım kıyafetler olay oluyordu ,artık o devri bitti benim için...Stones Gelinlik ve Abiye de dikilen tuvaletlerimi bir görsen bayılacağına eminim, o kadar profesyonel bir çalışmaları var ki kusursuz olmak için ellerinden geleni yapıp güleryüzlerini hiç eksik etmiyorlar..Bu yaz birkaç düğün de giyeceğim tuvaletlerin kumaşlarını ,renklerini ve modellerini görsen A46 yı teyet geçersin.Ben herkese böyle özel günlerde hazır yerine kendilerine özel diktirmelerini tavsiye ediyorum,bu hem sizin bulunduğunuz ortamda başkası ile pişti olmanızı engelliyor hem de sadece o elbisenin size özel olduğunu hissettiriyor,tabii bu doğru ellerde olursa keyfiniz daha da artıyor,tıpkı benim gibi...Stones gelinlik fuarlara da katıldığı için özel kupon kumaşları, dantelleri,taşları öyle güzel ve az sayıda seçiyor ki insan baktıkça çıldırıyor adeta

    YanıtlaSil
  3. Yasemincim,
    Zamanında ilk olarak açıkçası A46 mağazasının kıyafetlerini senin üzerinde görmüştüm.A46 artık markalaştığı için tabii sanırım çizgisini de bu yüzden farklı bi tarafa taşıdı.Stones&Dices abiyelerini üzerine giydiğin zaman mutlaka fotoğraflayıp burda blogumda paylaşmama izin verirsen çok ama çok sevinirim.Stones&Dices abiyelerini en güzel ve özel günlerde keyifle giymen dileğiyle.Güle güle kullan Yasemincim.

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...