Sayfalar

20 Şubat 2011 Pazar

2011 YILININ ŞEMSİYE MODELLERİ

Yaşasın! kış geldi kar yağacak, yağmur yağacak derken kış geldi de gidiyor bile! Nasıl hızlı geçti ben anlayamadım.Hele ki yaşadığım yer itibariyle artık kar'ı görmek bizim için sadece filmlerde, kartpostallarda kaldı:-(( Buraya çok çoookk nadir kar yağarmış.N'apalım biz de arık vakti gelince kar görmeye Kaz Dağlarına çıkarız, Uludağ'a, Abant'a gideriz bu özlemimizi geçiştiririz.

Yağmur bakımından şanslıyız.Hiç olmazsa yağmur İstanbul'a ne kadar yağarsa buraya da o kadar yağabiliyor. Konumuz moda, şıklık, trend ve aksesuarlar olunca neden Şemsiyelerimiz de şık olmasın.Şık ve stil sahibi kadının her aksesuarı farklıdır.

Hele ki aşağıda sizler için görsellerini paylaştığım şemsiyelerle tarzınızı bir kez daha farklı kılacak ve konuşturacağınızdan emin olabilirsiniz. Bakalım beğenecek misiniz? Ben şahsen hemen bir tane edineceğim.








2 yorum:

  1. ayy nasıl güzeller bunlar, fiyonklar muhteşem küçük İstanbul hanımefendisi gibi acaba nerelerde bulabiliriz..Bravo papiş...nerde nerde bulup çıkartıyorsun tebrikler..

    YanıtlaSil
  2. Nesrincim bunların bazı modelelri ne yazık ki internette ETSY adında bir online satış mağazasında var. Ama Türkiyei gelişleri şemsiyenin kendi parası kadar kargo alıyor.Şemsiye 40 dolar civarı üstüne de 30 dolar kargo parası ödemek zorunda kalıyorsun.Ben sonbahar da benzer modelleri Vakko'da gördüm.Orda da fiyatı 99-TL den başlıyordu.

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...