Sayfalar

5 Şubat 2011 Cumartesi

YOUNGER PAPİŞ'TEN SEÇMELER:)

Sonunda bende burdayımm. Older papiş benim yerime herşeyii yapıyor.İtiraf ediyorummm sanırımm biraz tembelimmm:) Neyseee ben tembelik konusunu çok irdelemeden asıl konuya geçim:) Dün akşam arkadaşlarımla beraber rakı balık yapmaya karar verdik ve tabiii öncesinde uzun soluklu bi kıyafet seçim süreci var. Ve en sonunda bu kombinii uygun bulduk papişimle. Ceketimi twist ten aşık olarak almıştım. Buradan çok net görülüyor mu bilmioum ama üzerinde dantel ayrıntıları var. Çorabım ise vazgeçilmezim olan penti wet look. Sanırım şuanda nasıl yani sadece çorap mı giydin dediğinizi duyar gibiyim.Sizler şuanda göremiyor olsanızda ceketimin ve bluzum altına giydiğim siyah mini bi şortum var :)

veeee  budaaaa ceketimin altındakiii en ama en çokk sewdiim pembe omuzları transparan bluzum. Bluzum ipekyol. Tabiki de bu bluzada aşık olmuştum görünce. Ama nasıl olunmaz kii şunun güselliğine bakın. Uzun lafın kısası ipekyol bukadar güzel tasarımlar yaptığı sürece ipekyola karşı olan platonik aşkımm devam edicekkk:)

3 yorum:

  1. papiş ceketin aynısı bende var severek giyiyom içine ben tozpembe dökümlü straplez buluz giyiyom ama renk zevkimiz aynıymış seni çok seviyom çokk tatkısın bu arada ben elvan:)))))

    YanıtlaSil
  2. younger papişi de older papişi de sevorummm! bayıldım pembe bluzuna cok şık

    YanıtlaSil
  3. wetlook gride harika.

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...