Sayfalar

21 Şubat 2011 Pazartesi

TÜTÜ ETEKLER, NASIL GİYİLEBİLİRLER:-)

Son zamanlarda dizilerde, dergilerde hatta geçtiğimiz yıl bile sık sık gördüğümüz TÜTÜ eteklerden bahsetmek istiyorum.Ben TÜTÜ'leri şahsen çok seviyorum ve beğeniyorum.Ancak giymeye cesaretim yok.Bazı hanımlar bu etekleri gündüz bile spor şekilde kombinleyip giyebiliyorlar. Kabarık oluşlarından ötürü tütü etekler hiçbir fazlalığı veya alt kısımlardaki çıkıntıyı kabul etmiyor:-) işin bir de bu yanı var tabii.

Peki büyükler için iddialı ve abartı görünen, ama minikler için bir o kadar da sevimli duran herşekilde giyebildikleri tütüleri biz büyükler nasıl giyebiliriz?

 İşte size birkaç örnek:




Eğer tütüleri ben tek başına yukarıda gösterilen görsellerdeki gibi giyemem diyorsanız buyrun size bir alternatif daha.Aşağıdaki resimdeki model benzeri bir elbisenin altına da aynen fotodaki gibi kombinleyebilirsiniz.

Görsellerini kullanmama izin veren ve destek olan Sevgili SIU ( Sıla Yılmaz) ve Sevgili BOOM'a çok tşk.ederim.

3 yorum:

  1. bende çok seviyorum bunları ama dediğin gibi biraz iddialı ama bazen tv de altına tayt giyip giyenleri görüyorum aslında kat kat ve kısa olanları giyebiliriz. Ben dantelide çok seviyorum dantel etek arıyorum ama daha bulamadım yine süpersin yine süpersin.

    YanıtlaSil
  2. Hakikaten bende bayılıyorum ama henüz cesaret edip kullanamadım en kısa zamanda ama gitmezsem öleceğim:(

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...