Sayfalar

23 Şubat 2011 Çarşamba

A46- ABDİ İPEKÇİ CAD.NO:46

Size bugün tasarımlarını çok beğendiğim bir markadan bahsetmek istiyorum.A46 son yıllarda gerek tasarımlarıyla gerek organizasyon işlerine attığı imzalarla adını çok duyduğumuz markalardan biri.


Benimde geçtiğimiz sezonlardan birkaç ürününü severek giydiğim, dikişi, modeli ile kendini farkettiren A46 markasının adı da adının kendi içinde gizli.Yani ABDİ İPEKÇİ CAD.NO:46. Tuvana Büyükçınar Demir ve Selim Demir önderliğinde bu adreste A46 ilk mağazasını açarak sektöre adım atmıştır.Tuvana Büyükçınar'ın gerek seçtiği renkler, farklı kumaşlar,detaylar,gerekse işlemeler ve en önemlisi kalıplarının güzelliği onun imzası haline gelmiştir.

 Ayvalık'da yaşadığım için bana en yakın A46 mağazası İzmir'de. Ufak tefek tadilat işlerimi bile hızlı bir şekilde takip edip, sonrasında yapılan işlemlerden memnun kalıp kalmadıgımı telefonla sordular..Bu beni en çok etkileyen detay oldu.A46 da aslolan müşteri memnuniyetidir.

Şimdi size bu güzellikleri bazı görsellerle aktarmak istiyorum.En başta benim geçen yıl bahar ayında eşimin kardeşinin düğününde giydiğim A46 imzalı kıyafetle başlamak istiyorum.












Ebru Akel başta olmak üzere, Çağla Şıkel, Sinem Kobal, Fahriye Evcen, Seren serengil, Ajda pekkan, Nil Karaibrahimgil, Candan Erçetin ve daha birçok ünlünün gerek sahne kostümlerinde gerekse özel hayatlarında tercihleri A46& Tuvanam'dan yana olmuş.Aşağıdaki elbiselerin güzelliğini, renklerin çarpıcılığını görmenizi isterim.
























Görsellerini kullandığım A46'ya çok çok tşk.ederim. Ayrıca daha fazla detay, bilgi ve görsel için buraya TIK TIK:-)

2 yorum:

  1. bu mağazaya hiç gitmedim ama internette görmüştüm vede bakmıştım şimdi sen anlatınca daha bir merak ettim doğrusu anlatımın çok hoştu..

    YanıtlaSil
  2. unutmuşum söylemeyi senin elbisen harika pırıl pırıl çok yakışmış birde sende sonra en çok Ebru Akel'i beğendim nasıl baksana kuğu gibi çok zarif bir elbise..

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...