Sayfalar

19 Şubat 2011 Cumartesi

TIRNAKLARDA GAZETE BASKISINA NE DERSİNİZ?

Tırnaklarımda artık farklı tarzlar denemeye bayılıyorum.Daha öncede burda farklı renk ojelerle farklı bir french yapmıştım.

Şimdi de zuzu'nun blogunda gördüğüm ve hemen denediğim tarzı sizinle paylaşmak istedim.Ben denedim çok da başarılı oldu ancak fotoğraf makinemin düşük görüntü kalitesinden dolayı size ZUZU'nun resimlerini paylaşmak zorunda kaldım.Zuzu'ya da burdan çok teşekkür ediyorum.
Gerekli malzemeler:

-Açık renk bir oje
-Makas
-Gazete sayfasi
-Alkol (ben vodka kullandim siz herhangi bir alkol kullanabilirsiniz)

Yapilisi:

1. Oncelikle bir bardagin icine biraz alkolden koyun.

2. Gazete kagidindan tirnaklarini kapatacak sekilde parcalar kesin.

3. Ojenizi surun ve kurumasini bekleyin!

4. Ojeniz kuruduktan sonra baski yapacaginiz tirnaginizi alkole batirin.

5. Islak tirnaginizin ustune gazete parcacigi ile kapatin ve 30 sn bekleyin (*)

6. Yavasca gazeteyi siyirin.

7. Ust koruyucu cilanizi uygulayin.
* Ben alkolun iyice gazeteye dagilmasi icin tirnagima uygularken gazete uzerine de 1-2 damla alkol dokundurdum.

TA TAAAAAMMM...İŞTE SONUÇ AŞAĞIDAKİ GİBİ. NASIL BEĞENDİNİZ Mİ?? YAPIMI ZOR GİBİ GÖRÜNSEDE ŞİPŞAK OLUVERİYOR:-))




3 yorum:

  1. ya papi birce been ee bende yabancı yazmasını istiyorum tırnakta oyle gazate nerden bulucaamm :D

    YanıtlaSil
  2. Birce'cim illa ki yabancı gazeteye gerek yok.Türkçe gazete parçalarıyla da yaptım.Küçük köşe yazılarından seçip onunla da yaptım ve inan yazılar türkçe olduğu anlaşılmıyor bile.Onun da postunu çeker, buraya koyarım farkı anlamayacaksın bile:-))Öperim.

    YanıtlaSil
  3. inanamıyorum süpersin yaa harika ilk fısatta deneyeceğim...

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...