Sayfalar

17 Şubat 2011 Perşembe

EN YENİ GÜZELLİK ÜRÜNLERİNİ PAPİ SİZİN İÇİN SEÇTİ:-)

Konumuz güzellik ve giyim olunca biz kadınla riçin akan sular bile durur.Tabii herşey herkesin bütçesi dahilinde...
Sizin için birkaç en yeni güzellik ürünlerinden alternatif seçtim.Fırsatınız olduğunda bunlara en yakın kozmetik marketlerde bakın derim.


Estee Lauder ruj 58 TL.

Chloe Love parfüm (75 ml.) 263 TL.
Ben kokusuna aşıııkk oldum.Muhteşem bir parfüm ama bana BVLGARI'nin o klasik bayan kokusunu çok hatırlattı.Bakalım siz d ekoklayınca benim gibi büyülenecek misiniz?
Estee Lauder Pure Color far 60 TL.

Sisley Concentre Eclat Anti-aging serum 695 TL
( FİYATI BANA GÖRE BİRAZ UÇUK ANCAK SONUCUN MÜKEMMEL OLDUĞU KONUSUNDA ÇOK İDDİALI KONUŞUYORLAR)

Yves Saint Laurent maskara 65 TL.

1 yorum:

  1. yaşasın kokoşluk sen bunları yayınladığın sürece almamak mümkün değil ....süper..

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...