Sayfalar

1 Şubat 2011 Salı

PARFÜM-LERİM

Kıyafete olan zaafımın yanı sıra parfüme olan zaafım da çok fazla.Daha önce ülkemizin en tanınmış parfümerilerden, büyük mağazalarından veya yurt dışına giden yakınlarım olduğunda onlara verdiğim siparişlerle parfüm isteklerimi karşıladım.Strawberry.net i ( yazılarımda ÇİLEK diye bahsetmek istiyorum) hepiniz biliyorsunuzdur artık.Uzun süredir ara ara ÇİLEK'e bakarım ama bir türlü cesaret edip de sipariş veremedim.Bana bu kadar ucuz olmasının altında acaba sahteler mi diye şüphe uyandırdığından hep alışverişe başlayıp en sonunda vazgeçtim.Çilek'de yılbaşı zamanı çok güzel fırsatlar ve indirimler vardı.Bu kez tüm cesaretimi toplayıp 2 tane parfüm siparişi verdim.Bana yanında çok güzel bir lipstick ve ilk alışverişim olduğu içinde extra indirim yaptılar.Tabii bu beni çok mutlu etti.Tam olarak da 10 günde hafta sonu da dahil siparişlerim elime geçti.
Bunlardan biri kokusunu daha önceden bildiğim ve çok beğendiğim ELIZABETH ARDEN-5th AVENUE.
ÇİLEK'DE parfümün tanımı aynen şöyle:
  • Çiçeksi ve yarı oryantal parfüm.
  • Leylak, ıhlamur çiçeği, manolya ve müge içerir.
  • Taze çiçeksi notalar ve akuatik esanslar yayar.

Çok ama çok güzel kokuyor.Ayrıca şimdiye kadar boşuna tereddüt etmişim.Kesinlikle orijinal ürünler. Yılbaşı diye de çok güzel hediye paketi yapmışlar. Bu kokuyu sıktığım zaman herkes kokumun adını soruyor.Ayrıca yılbaşı promosyonuyla bu 125ml'lik parfümü 45-TL ye aldım.

Gelelim yılbaşı zamanı verdiğim ikinci parfüm siparişime.Fiyatlar o kadar uygun olunca ben bir değil iki sipariş verdim.
Bvlgari Jasmin Noir, açıkçası kokusunu hiç koklamadan ve bilmeden verdiğim bir sipariş idi.Ama şu var ki Bvlgari'nin daha önce kullandığım birçok parfümü bana Bvlgari'nin kötü koku yapamayacağı hissini uyandırdığından tereddütsüz siparişi verdim.İyi ki de vermişim.Bu parfümün ben 50ml'lik olanını sipariş ettim.Birçok çeşit olunca çabuk tüketilemiyor, haliyle bayatlamaması içinde bu boyunu aldım. Daha çok gece kokusu olarak ideal.Biraz ağır bir parfüm.
Ancak bunu da sıktığımda yine herkes bana kokumun adını soruyor.Bunun da yılbaşı zamanı fiyatı 82-TL civarıydı.Yani bana 2 parfüm toplamda 127-TL gibi bir rakama geldi.Çok uygun değil mi? Bilinen XXX PARFÜMERİLERDE sadece Bvlgari satış fiyatı hem de aynı boy 211-TL.Aradaki farkı siz hesaplayın
 artık:-))


Yılbaşı zamanı verdiğim ürünlerden hem kalitesi hem de fiyatından ötürü çok çok memnun kalınca yaklaşan sevgililer günü vesilesiyle yine Çilek'in yapmış olduğu süper indirimlerle eşime de DAVIDOFF-Silver Shadow Private koleksiyon olan aşağıdaki parfümü sipariş ettim.

Çilek'de fiyatı 50ml için 39-TL ödeme aşamasına gelince de extra%10 indirim sağlıyor.Böylece parfüm 35,10-TL ye geliyor. XXX PARFÜMERİLERDE ise aynı boy şu an 136,80-TL.

Sabırsızlıkla eşime vereceğim bu hediyeyi bekliyorum.Ayrıca şunu da belirtmek isterim ki sürekli alışverişlerde tekrar indirim alıyorsunuz.Hem %10luk ödeme aşamasındaki indirimi hem de 3 ürün alınca indirim, bir de üstüne sadık müşteri olarak bağlılık indirimi alınca çok daha avantajlı oluyor.Ödeme şekli ise tek ödeme oluyor.Çilek'de taksitli alışveriş yok.Zaten olmasın.Bu kadar avantajlı parfüm almak insanı mutlu ediyor ayrıca bir çırpıda da ödemiş oluyor sonra taksit borcu düşünmüyorsunuz.

Eşime yukarıdaki parfümü sipariş ederken kendime yine fiyatı çok cazip geldiği için ELIZABETH ARDEN'in aşağıdaki GREEN TEA adlı parfümünü sipariş ettim.Elizabeth Arden'in yaklaşış 13-14 yıldır hiç vazgeçmeden kullandığım bir diğer parfümü SUNFLOWERS'dır.Çok güzel bir koku o kadar fresh ve çiçeksi ki özellikle de yaz zamanı daha çok tercih ederim.Hal böyle olunca Elizabeth Arden'den bu kez Green Tea'yi denemek istedim.Bunun da 50ml'lik boyunu sipariş ettim, fiyatına gelince inanamayacaksınız SEVGİLİLER GÜNÜNE özel %10 extra indirimiyle tam olarak 20-TL:-))  XXX PARFÜMERİLERDE şu anki fiyatı ise 106,40-TL.

Uzun lafın kısası size ÇİLEK'i şiddetle tavsiye ederim.Ürünler kesinlikle orijinal zaten sitede bunun garantisini veriyorlar ve tatmin olmadığınız taktirde paranızı iade etme sözü veriyorlar.Hala buradan alıp almamak konusunda tereddütü olanlar var ise hiç düşünmeyin ve bu SEVGİLİLER GÜNÜ fırsatını mutlaka değerlendirin derim.

4 yorum:

  1. kesinlikle katılıyorum Strawberry harika bir alışveriş sitesi bende oradan ürün almış biri olarak seni bu paylaşımından dolayı kutluyorum...

    YanıtlaSil
  2. bu akşam büyük bir merakla bu parfümleri koklamaya gittim haklıymışsın 5th avenue harika kokuyor...green tea yı bulmadım jasmin noir ise muhteşem gece kokusu ve çok kalıcı hemen edineceğim....sayende farklı kokuları tanımış oldum..

    YanıtlaSil
  3. Elizabeth Arden-5th Avenue benim çok sevdiğim bir parfüm. özellikle bizim gibi beyaz tenli bayanların kokusu. gündüz çok rahat kullanıyorum ben. sayende çilek ten alışveriş yapar olduk. artık birşey almak için istanbul'a gitmeyi beklemiyorum. teşekkür ederim arkadaşım kendi adıma. çok güzel bir blog. bu arada takılar ve saatler konusuna gir biraz. benim en büyük ilgi alanım. bende elimdekilerin resimlerini göndererek sitene renk katmak isterim. güzelliğin, zerafetin ve başarınla büyülüyorsun canım arkadaşım... sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. joop all about eve kullanıyorum.
    çok uzun zamandır türkiyeye hgelmiyor strawberry, amazon.uk sağolsun oralardan alıyordum derken yasak geldi. avrupada mağazalarda yok. benzer bir koku var mı bildiğiniz.veya all about eve bulabileğim bildiğinz yer var mı?

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...