Sayfalar

4 Şubat 2011 Cuma

YENİ STRAWBERRY.NET(ÇİLEK) SİPARİŞLERİM GELDİİİ:-))

Sevgili Takipçilerim,
Geçtiğimiz günlerde daha önceki postlarımda size Çilekten bahsetmiştim.Sevgilililer Günü nedeniyle yaptıkları promosyonları görünce eşime ve kendime birer parfüm sipariş vermiştim.
Kendime Elizabeth Arden- Green Tea, eşime de Davidoff Silver Private.Eşim hediyesini açtıktan sonra onun kokusunun da güzel olup olmadığını yazarım.

Green Tea'nin fiyatı öyle uygun ki bu fiyata sanırım açık parfüm bile alınmaz. Eşimin paketini kendisi açması için öylece bıraktım.Çok güzel hediye paketi yaparak gönderiyorlar.

Kokusunu bilmeden bir koku sipariş ettiğim için kendi kokumu tabii ki merakla açtım:-))
İyi ki de sipariş vermişim hem çok fresh ve güzel kokuyor hem de çantada her daim rahatlıkla taşınabilecek bir boyutta. Çilek'i denemenizi tavisye ederim..Hem de siparişi geçen cuma akşamı vermiştim.Bugün öğlen saatlerinde PTT kargo kapıma kadar getirdi.Tam olarak hafta sonuda dahil 6 günde gelmiş oldu.
Sizlerle resimleri paylaşmak istiyorum:-))




1 yorum:

  1. süperrrr harika görünüyorlar bende bekliyorum birazdan gelirler herhalde..

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...