Sayfalar

1 Mart 2011 Salı

AND OSCAR GOES TO RED CARPET BEAUTIES

Her yıl Oscar Ödül Törenini izlerken hep bir kuş olmayı, oraya uçmayı, sadece ve sadece Krımızı Halı Geçidini izlemeyi hayal etmişimdir:-)
Bu yıl 83.cüsü gerçekleşen Oscar törenlerinde kırmızı halı ışıltılara, tüllere ve parlak kumaşlara teslim oldu. . İşte kırmızı halının en şıkları ve en rüküşleri…


Jennifer Lawrence, Calvin Klein - Anne Hathaway, Vintage Valentino - Jennifer Hudson, Versace'den giyinmiş.


Natalie Portman, Rodarte imzalı elbisesiyle, hamile olmasına rağmen sadeliği ve güzelliğiyle kırmızı halı puanlarını topladı.
 Gecenin en şıkları arasına girmesi kesin gözüyle bakılan Scarlett Johansson ise bana göre beklenenin çok gerisinde bir görünümle karşımıza çıktı.
Dolce & Gabbana imzalı mürdüm rengi, tümü dantel elbise kadar saçı ve makyajı da çok başarılı değildi.

Gywneth Paltrow,her zaman oyunculuğunu ve kendini çok beğendiğim, çok farklı bulduğum aktrislerdendir.Çocuk doğurmasına rağmen hep fit olan fiziğini yine Calvin Klein imzalı, taşıması iddialı bir kıyafetle tamamlamış. Mandy Moore, Monique Lhuillier ve Nicole Kidman, Dior tercih eden isim olmuş.Bu üç aktrisin de ortak noktaları bu yıl gümüş yansımalarına ve ışıltıya teslim olmaları olmuş.


Halle Berry ise benim de tasarımlarını beğendiğim, farklı bulduğum marka olan (MARCHESA) yı tercih etmiş.Hilary Swank, Coleen Atwood imzalı kıyafet ile kırmızı halıyı canlandırmış.

 Celine Dion, Armani Prive – Michelle Williams, Chanel - Hailee Steinfeld, Marchesa'dan giydikleri kıyafetleriyle Sade ve Yalın Şıklık sergilemişler.


Marisa Tomei’nin seçtiği, 1950′li yıllara ait bu elbisenin tasarımcısı Charles James.Elbisenin rengi ve modeli yine vasat kalmış.Göğüs dekoltesinin biraz daha derin olması gerektiğini düşünüyorum.

Bana göre Amy Adams, L’Wren Scott imzalı elbisesiyle çok rüküş olmuş ayrıca milyon dolarlık değeri de olsa elbisesinin üzerine taktığı mücevherlerin ne kadar gereksiz olduğunu farketmedi mi?

Geceden ödüllü ayrılan Melissa Leo, Marc Bauwer tasarımı elbisesiyle şıklık konusunda sınıfta kaldı.



Melanie Trump, Dolce & Gabbana -  Sandra Bullock'un Vera Wang imzalı elbisesini ve rengini çok beğendim.

1 yorum:

  1. ben bu sene en çok Hilary Swank'ı beğendim hatta 10 numara verdiğim tek yıldız..bu paylaşımın için çok teşekkürler ve bravo..:)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...