Sayfalar

2 Mart 2011 Çarşamba

BİR KANADIM KIRILDI


Dünden beri sanki bir kanadım kırık, içimden bir parça eksildi:-(( Nedenini az çok hepiniz biliyorsunuz.Google bağlantılı tüm blogspotlar mahkeme kararıyla durduruldu.

Hergün büyük bir hevesle takip ettiğim birçok blogu, kendi postlarıma yapılan yorumlarla beslenerek daha da büyük bir güçle yazdığım yazılarım, görsellerim, arkadaşlarım artık hiçbiri yok:-(Biz blogcuları bembeyaz bir ekranda koca kırmızı yazılarla karanlığa gömdüler. Nerde bizim emeklerimiz, heveslerimiz.
Kanadı kırık kuş misali nereye uçacağımız şaşırmış durumdayız.
Ve bu postu itiraf ediyorum ki ilk ve son olarak (yurt dışından da beni takip edenler olduğundan onları bilgilendirmek amaçlı) DNS ayarlarımı değiştirerek yaptım.

Siz takipçiler lütfen bize blogumuzu geri vermeleri için destek olun. Facebook grup adresimiz: http://www.facebook.com/hulya.baris/posts/129705180436741?ref=notif&notif_t=share_comment#!/blogumadokunma

Twitter'dan #blogumadokunma yazarak grubu ve katılımı destekleyebilirsiniz


Umarım herşey fazla uzamadan düzelir.Google sen de duy sesimizi ve birşeyler yap lütfen...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...