Sayfalar

22 Mart 2011 Salı

CLOSH ADINDA HARİKA BİR BUTİK

Bugün size tasarımlarıyla, tarzıyla, dikişiyle, kalitesiyle herşeyiyle çok farklı bir butikten bahsetmek istiyorum.Daha önce ben Aşk-ı Memnu'nun sonunda hangi firmalar sponsor diye gösterirken adını duymuştum ama nedense pek araştırmamıştım.Daha sonra bir arkadaşım buradan bahsedince ve alışveriş yaptığını, çok farklı tarzı olduğunu söyleyince küçük bir araştırmayla ortaya çıkardıklarını gördüm ve çok beğendim.Hemen sizinle paylaşmak istedim.Burda abiyeden, gelinliğe, günlük kıyafetten, çocuk kıyafetlerine kadar birçok seçeneği bulabilirsiniz.Ayrıca mağaza içi dekorasyonu da çok farklı ve içinizi açan türden olduğu duyumunu aldım.

Butiğin adı "CLOSH". Closh Teşvikiye-Nişantaşında.Adresi ise ATİYE SOK.NO:2

Closhtan bazı tasarımlarının görselleri ise aşağıda.Görünce siz de hatırlayacaksınız.Özellikle Aşk-ı Memnu dizisi zamanında Bihter'in ve Firdevs hanımın giydiği harika kıyafetlerin bir çoğu Closh'tan temin edilmişti.Ben tarzına, modellere bayıldım.İstanbul'a ilk gidişimde de kendilerine uğramayı çok istiyorum. Bakalım siz nasıl bulacaksınız? Fikir ve görüşlerinizi bekliyorum:-))



(Bu görsel STYLEBOOM'dan alınmıştır.Teşekkür ederim Sevgili Boom:-)







1 yorum:

  1. ben ağlamak istiyorum yaa bu sondan 3cü foto varya gelinlik ben ona bayıldım :( hazirana düyünüm var onu istiyorummm :(((( ama Baküdeyim :(

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...