Sayfalar

17 Mart 2011 Perşembe

GOJANE SİPARİŞLERİM GELDİİİİ :-)

Uzun bir süredir Gojane'in sayfasındaki ayakkabı modellerine bakıp bakıp iç geçirerek geçen bir süreçten sonra "ya ben dur bir de burdan beğendiğim birkaç ayakkabıyı sipariş edeyim hem merakım gitsin hem de aklımda duracağına gelsin dolabımda dursun, gerektiğinde de ayağımda" diyerek bir cesaret gojane'den 2 çift ayakkabı sipariş ettim.

Fuşya rengi stiletto istiyordum ve bu stilettoyu gojane'de görünce hemen sepete atıverdim.Fiyatı 27 Dolar sudan ucuz:-) derken derken bir burnu açık pump gördüm ki renkleri modeli bana kendini çoookk sevdirdi:-) Hooooppp onuda attık sepete 25 dolar.Biraz daha baktıktan sonra hadi bakalım 2 çift yeter daha sonra duruma göre bakarız diyerek alışverişi tamamladım.

İyi hoş iki ayakkabı etti 52-dolar.Yaklaşık 80-TL.Adım adım alışverişi tamamlarken sıra geldi kargoya, ben Standard Delivery seçtim yani Amerika Postanesinden bizim PTT kargo aracılığıyla.Acelem yok nasılsa 9-10 gün beklerim dedim.Yalnız görünen o ki Türkiye'ye kargo ücreti biraz fazla oluyor.İki çift ayakkabı için ödediğim kargo parası da 30-Dolar.Deneme maksatlı ya bir kere gözden çıkardım artık.Ayrıca sizinle deneyimlerimi de paylaşmak istediğim için bu siparişi verdim.Tam 9 günde bana(Ayvalık'a) PTT kargo ile ayakkabılarım geldi.

Yalnız yaptığım hata şu oldu.Normalde ben 38 no ayakkabı giyerim.Fuşya stilettolarımı 38 no sipariş ettim pumpları ise 38 no stokta olmadığından 37,5 no sipariş ettim.Ayakkabıları denediğimde 37,5 no olan bu cıvıl cıvıl ayakkabı bile bana yarım numara büyüktü:-( Hadi dedim taban koydururm içine onu hallederim.Ama stilettolara ne taban koyulur ne başka birşey.Resmen papuç 39 numara kalıptaydı.Ayağıma öyle büyük ki Allahım bunu geri göndersem astarı yüzünden pahalıya gelecek.Napayım diye düşünürken ablacığım geldi aklıma 39 numara giyer ona kutusuyla ambalajıyla burdan kargo ile gönderdim. Uzun lafın kısası demek istediğim şu olacak ki bu gojane'de kalıplar çok değişiyor.Ben eğer bir daha sipariş verecek olursam kesinlikle 38 giydiğim halde, ya 37 ya da 37,5 no sipariş etmeliyim.Aslında internetten hele ki dünyanın öbür ucundan  ayakkabı sipariş etmek çok riskli.

Bu arada burdan en fazla 4çift ayakkabı sipariş ederseniz ve sipariş miktarınız toplamda 120-doları geçmezse gümrüğe takılmadan adresinize kadar teslim oluyor ama limiti geçerseniz gümrüklerde uğraşıp durur bir de ayakkabıların hepsine sahip olamayabilirsiniz yani gümrükte el koyabilirler.O yüzden sipariş ederken kendinizi kaptırmayın derim.
Ayakkabıların kalitesine gelince çok kötü değil ama süper kalite hiç değil.Nine West ve Deichman'ın Cindy Crawford koleksiyonunun  kalite ayarında. Zaten hangi ayakkabımızı eskitiyoruz ki.Hiçbirine doğru düzgün sıra gelmeden ya modası geçiyor ya da bizim onlardan hevesimiz.Biz de bu alışveriş isteği hep en üst seviyede olunca durumun böyle olması kaçınılmaz tabi:-((
İşte size papuçlarımın fotoları:




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...