Sayfalar

30 Mart 2011 Çarşamba

KÜÇÜK SIRLAR DİZİ KIYAFETLERİ VE KÜÇÜK SIRLAR BY ADL

Benim de keyifle takip ettiğim gençlik dizisi Küçük Sırlar'ın bölüm oyuncularının giydiği kıyafetleri daha önce  burdaki post'umda yazmıştım.Şimdi beni takip eden birçok genç kesimden gelen mailler doğrultusunda bir post daha yapmak istedim.

Kimin kıyafeti nerden? Umarım seversiniz ve faydası olur:) Bu arada La Poudre butiğin Facebook'daki (yani buraya tık tık) sayfasında Küçük Sırlardaki kıyafetleri ve daha birçoğunu fiyatlarıyla görebilirsiniz.

Bu arada ADİL IŞIK, KÜÇÜK SIRLAR by ADL olarak yeni bir koleksiyon hazırlamış ve birçok mağazasında sayılı olarak ürettiği bu konsept kıyafetleri satışa sunmuş.Detaylar için lütfen Adil Işık web sayfasına TIK TIK.









SU'nun elbisesi: by ADL (ADİL IŞIK)


AYŞEGÜL'ÜN CEKETİ: 249,90-TL- ETEK: 59,90-TL, SU ve CEYLA'NIN ELBİSESİ:299,90-TL

2 yorum:

  1. harika bir blog bu ya gerçekten tebrik ederim seni papis ben mesela Adil Işığın böyle bir şey yaptığını bilmiyordum hemen bir adil ışık mağazasına gitmek farz oldu sayende çok şey öğreniyoruz..bravo...

    YanıtlaSil
  2. Çok tşk.ederim Nesrincim.Faydam oluyorsa ne mutlu bana:-) Sevgiler...

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...